Wednesday, March 21, 2012

(Nina Danial Bridal)Survey Pakej Pelamin + Baju Bersanding + lain2 yg seangkatan dgnnya





Ats ni gmbr Butik  Nina Danial Bridal
yg bertempat di Pandan Capital pandan indah
beralamat di
f26 tingkat 1,pandan kapital shoping kompleks,pandan indah

Nie facebook-> Nina Danial Bridal
personal fb--> Shasha Sharil
mana2 yg berminat ni contact number kak shasha
012-6255474 

To my friend zuureennn..
ko dtg butik nie jgn lupe ajak aku..
cam dah jatuh hati dgn butik nie
hahaha

okies jom tgk gmbr
tp xbnyk sgt kt fb kate nye
haa kt butik ade bnyk gmbr
so kene dtg butik la ween..









so sweet color ni

jatuh cinta dgn baju nie










pelamin dewan

4psg persalinan

bantal nikah

arch pegola

walkay

2 psg bju flower girl

mekap

aksesori l/p

bunga tgn fresh flower

Kesemua diatas RM3200

thanks to kak shasha sb bg share gmbr d fb beliau..
to penciplak2..tlg la jgn ciplak hasil kerja org..
mcm kes sblm ni kak ann x bg share gmbr sb dh ade org salah gunakan gmbr dia..
org tu kate tu hasil kerja dia
haishh teruk tul org cm tu kn..

kesemua gmbr diatas adalah milik 






 

 

(EButik Anne Ang)Survey Pakej Pelamin + Baju Bersanding + lain2 yg seangkatan dgnnya




3 panel pelamin..
baju bersanding baru sepasang
makeup1 x(bersanding) 
acrh 
baju persalinan 4 pasang

dan free bunga tangan fresh flower

 KESEMUA DIATAS
RM3000

Harap maaf yer ween & all silent reader..
owner butik tak bagi guna gambar hasil kerja dia display kat blog
huhu nk wt cmner kn
cik iena baik org nye mintak izin dlu
sblm ni punye entry org tu bg share..
dpt jugak promote2 pakej dia kt org lain sket

tp yg ni harap maaf sgt2 sb owner nye x bg share gmbr dia kt blog
kate nye kalau nk tgk gmbr blh g fanpage dia
 dia ade sijil SKM dan dia student Nurul Shukor Touch


hihi sory ye ween..
aku da habaq dah ko xblh bukak fb kt opis kene block + ko xde tenet kt umh
thats y aku kene ltak kt blog tuk ko tgk
tp dia xbg..hihi
takot hasil kerja nya org ciplak..
dh ade org wt cmtu kt dia
jahat btl org yg ciplak tu
kerana nila setitik rosak susu sebelanga
hahahaha

dia suh ko call dan jumpa dia
nty dia tunjuk melalui ipad dia..
ni no dia
012-358 5286

aku nk tunjuk kt ko pn jauh
kite jarang jmp
xper2 ade mase lg tuk wt pilihan
ade lg yg bg feedback
huhuhu baguih gak aku post kt FB nk cari pakej kawen ..
so dorang yg PM aku..
tak tercari2 sgt la
skrg nie kiter pilih yg terbaek diantara yg terbaek
(^_~)
chaiyok2

 

(TADC Services )Survey Pakej Pelamin + Baju Bersanding + lain2

















Pakej-Pakej Pelamin, Andaman & Baju Persandingan (Persalinan)

** SEMUA PAKEJ / HARGA YANG DITAWARKAN BOLEH DIRUNDING **

Pakej Pelamin (Dewan) = RM2,200.00
• Pelbagai Pilihan Set Pelamin Dewan (3 Panel) Berserta Aksesori
• Walkaway (8 Unit)
• Red Carpet
• Pintu Gerbang Berhias
• Set Renjis

SET PELAMIN DEWAN & ANDAMAN SERTA BAJU PERSANDINGAN = RM3,000.00
• Pelbagai Pilihan Set Pelamin Dewan (3 Panel) Berserta Aksesori
• Walkaway (8 Unit)
• Red Carpet
• Pintu Gerbang Berhias
• Andaman & Make-Up (1x)
• 1 Pasang Baju Persandingan (Lelaki & Perempuan) berserta Aksesori
• Set Renjis

Pakej Pelamin (Canopy) = RM1,800.00
• Pelbagai Pilihan Set Pelamin Berserta Aksesori
• Walkaway (8 Unit)
• Red Carpet
• Pintu Gerbang Berhias
• Set Renjis

SET PELAMIN RUMAH & ANDAMAN SERTA BAJU PERSANDINGAN = RM2,600.00
• Pelbagai Pilihan Set Pelamin Berserta Aksesori
• Walkaway (8 Unit)
• Red Carpet
• Pintu Gerbang Berhias
• Andaman & Make-Up (1x)
• 1 Pasang Baju Persandingan (Lelaki & Perempuan) berserta Aksesori
• Set Renjis

Add-On Jika Berminat

• Andaman & Make-Up (1x) = RM200 Nikah @ Malam Berinai
• 1 Pasang Baju (Lelaki & Perempuan) berserta Aksesori = RM800 Nikah @ Malam Berinai

** SEMUA PAKEJ / HARGA YANG DITAWARKAN BOLEH DIRUNDING **

Berminat? Sila Hubungi :-

No H/P : 019-7766121 | 012-2121301
Email : info@tadc-creative.com | info@mahligai-impian.com
Laman Web : http://www.tadc-creative.com/ | http://www.mahligai-impian.com/

 Opss cik iena survey nie utk wedding member..
hihihi alang2 tu blh gak wt survey tuk wedding sndri kn(^_~)
pakej2 yg cik iena publish kt blog ni yg mane mereka2 yg sporting menjawab2 pertanyaan cik iena

haha yg mane bg link blog suh tgk harga tu
maap la ye..sekali cik iena bukak..tak nampak harga depan mate..
close terus..tak larat nak selongkar blog tu
kan ke lebey elok bg link harga terus kn senang
senang sket nk survey kn



TO MY FRIEND ZUURENN:
ween hihi nie pakej yg aku bg tau topup RM600 utk 4 pasang baju persalinan perempuan
nie gmbr dlm album yg dia tunjuk
kalau ko da blh bukak facebook nie link FB dia   Zamruddin Muhidin fanpage-->TADC Services
019-7766121 | 012-2121301
alamat keda/storei :
B3-G-21, Desa Lembah Permai, Lembah Jaya Utara, 68000 Ampang, Selangor D.E

butik pula berdekatan saja, di kg sg kayu putih, lembah jaya utara, ampang
 

sekian..
lain enty pasal butik lain akn menyusul

click gmbr tuk besarkn yer



 

5 Senaman Untuk Kecilkan Peha

Sesetengah orang mempunyai bentuk badan seperti buah pear. Bahagian seperti pinggul dan peha kelihatan berisi dan tidak seimbang dengan bahagian atas badan anda. Sekiranya anda mengalami masalah ini, sudah tentu anda tercari-cari bagaimana cara untuk mengecilkan bahagian peha anda. Antara cara yang biasa kita lihat di sekeliling kita ialah dengan berlari atau jogging, berjalan atau ‘walkathon’, dan berbasikal. Tiga cara ini adalah sangat sinonim untuk mengurangkan lemak di bahagian peha. Adakah anda terfikir cara lain untuk mengecilkan peha anda? Berikut merupakan langkah-langkah aktiviti yang boleh anda lakukan untuk mengecilkan bahagian peha anda:

1. ‘Kerusi bayangan’

Berikut adalah panduan untuk senaman “kerusi bayangan”:
  • Berdiri tegak sambil bersandar pada dinding.
  • Rehatkan tangan pada dinding dan turunkan badan perlahan-lahan. Turunkan badan sehingga kedudukan badan seperti sedang duduk. Bayangkan anda sedang duduk di atas kerusi.
  • Bila anda sudah ‘duduk’, cuba bertahan selama mana yang anda boleh sebelum anda berdiri tegak semula. Kebanyakan orang hanya boleh bertahan untuk beberapa saat sahaja pada permulaan. Setelah membiasakan diri, anda pasti akan dapat bertahan lebih lama.
  • Pastikan badan anda tegak semasa ‘duduk’.
  • Cuba capai 10 saat pada permulaan, dan bertahan sehingga 1 minit setelah melakukannya beberapa kali. Lakukan 5 kali setiap hari.
Latihan ini agak mencabar kesabaran dan kekuatan mental anda. Mula-mula mungkin susah, tapi kalau dah lama-lama, anda mesti rasa sudah biasa.

2. Pergerakan “menggunting”

Latihan ini menumpukan bahagian peha sebelah dalam. Senang sangat! Baring atas lantai dengan kedua belah tangan di sisi. Angkat kedua belah kaki lebih kurang 45 darjah. Bayangkan pergerakan gunting semasa memotong kertas. Silangkan kaki anda dengan kaki kanan bersilang di atas kaki kiri. Kemudian, tukar kaki kepada kaki kiri pula bersilang di atas kaki kanan. Ulang langkah ini 12 – 15 kali untuk setiap set. Anda akan dapat rasa tekanan di otot-otot bahagian peha anda.


3. Pusingan bulatan

Baring mengiring di atas lantai dengan sebelah tangan anda ke atas (baring berbantalkan lengan anda) dan letakkan tapak tangan sebelah lagi di atas lantai di hadapan perut anda. Angkat sebelah kaki ke atas setinggi yang boleh. Tarik nafas, dan pusingkan kaki yang anda angkat itu mengikut pusingan jam. Gerakkan seluruh kaki tanpa menggerakkan pinggul anda. Buat pusingan jam sebanyak 5 kali sebelum ulang langkah tersebut menggunakan kaki yang sebelah lagi pula. Lakukan sehingga 10 set jika boleh
.

4. Pakai kasut tinggi!

Kalau sebelum ini kita memerlukan alasan untuk pakai kasut tinggi, inilah masanya! Memakai kasut tinggi boleh membentuk otot betis dan peha. Walaupun kita kena beringat yang amalan memakai kasut tinggi ini boleh memberi kesan buruk kepada kaki dan postur, oleh itu anda perlulah berhati-hati! Kajian mengatakan bahawa kita tidak sepatutnya menggunakan kasut tumit tinggi yang melebihi 2 inci!

5. Melompat di atas trampoline

Melompat di atas trampoline ini sangat baik untuk peredaran darah dalam badan, pembakaran lemak, meningkatkan metabolism, mengurangkan selulit dan membentuk kaki yang cantik. Lakukan aktiviti ini selama setengah jam dapat membakar hampir 200 kalori dalam badan. Ia juga aktiviti yang sangat menarik yang anda boleh lakukan bersama keluarga mahupun rakan-rakan anda!

"Aktiviti-aktiviti ini perlu dilakukan dengan sokongan
pemakanan yang berkhasiat dan sihat secara
konsisten. Semakin konsisten latihan disusuli dengan
pemakanan yang sihat, semakin cepat anda boleh
melihat hasilnya. :)"


Source






 

Tiga Kebaikan Makanan Organik


Makanan organik adalah makanan yang melalui proses pembesaran secara semulajadi tanpa menggunakan bahan kimia seperti racun untuk mengelakkan penyakit pada tumbuhan atau haiwan, tanah yang dicampurkan bahan kimia untuk meningkatkan lagi kesuburan tanah dan sebagainya. Antara kebaikannya adalah :

(1) Mengurangkan risiko penyakit jantung
Kandungan agen antioksida di dalam makanan organik adalah 50% lebih banyak berbanding makanan yang menggunakan proses bahan kimia. Agen ini dapat membantu untuk mengurangkan risiko penyakit jantung dan kanser.
(2) Kandungan nutrien yang tinggi
Selain daripada itu, kandungan nutrien untuk makanan organik juga adalah tinggi berbanding makanan yang diproses. Ia lebih teruk sekiranya makanan yang diproses itu ditinkan kerana bahan kimia untuk pembuatan tin sebenarnya akan menurunkan lagi khasiat sesuatu makanan itu.
(3) Lebih bersih
Sudah pasti makanan organik adalah lebih bersih kerana ia melalui proses secara semulajadi. Walaupun bahan kimia mampu untuk menyuburkan, mencantikkan, mengelak tumbuhan atau haiwan daripada penyakit dan sebagainya, tetapi bahan kimia yang digunakan itu sendiri memberi kesan terhadap khasiat sesuatu makanan itu.

sumber



 

Rahsia di sebalik tumbuhan Mas Cotek


"Bahawa Allah telah menurunkan penyakit dan penawar, dan dijadikan kepada setiap penyakit ada penawarnya, berubatlah tetapi jangan berubat dengan benda-benda yang haram."   (Riwayat Abu Daud)

Mas Cotek merupakan sejenis tumbuhan meliar dan menumpang pada pokok hutan dan kawasan perbatuan di pergunungan. Mas Cotek atau dalam bahasa saintifiknya, Ficus deltiodea dan tergolong dalam keluarga Moraceae merupakan tumbuhan yang kini mula mendapat perhatian, khususnya dalam kalangan pengamal perubatan tradisional.
Tumbuhan ini mempunyai khasiat perubatan tersendiri dan dapat merawat pelbagai jenis penyakit. Herba ini terbukti sangat baik untuk kesihatan keluarga jika diamalkan meminum air rebusannya.
Nama Mas Cotek adalah merupakan nama tempatan yang popular di kawasan Pantai Timur Semenanjung Malaysia. Manakala di negeri Sabah dan Sarawak dan juga Kepulauan Kalimantan, tumbuhan ini dikenali dengan nama 'sempit-sempit'. Selain itu, ada juga suku etnik di Sabah yang menyebutnya sebagai 'agoluran'. Di Indonesia, tanaman ini disebut 'Tabat Barito' dan beberapa nama di daerah lain seperti ara jelatihara tunggalapi-api telinga gajah dan api-api telinga kera. Di Afrika pula, ia dikenali sebagai 'Kangkalibang'. Meskipun demikian, nama Mas Cotek merupakan nama yang paling popular dan lebih dikenali jika dibandingkan dengan nama-nama tempatan yang lain.
Nama Mas Cotek diberi kerana bintik-bintik halus berwarna emas (kuning) yang terdapat pada permukaan atas setiap helaian daun tumbuhan ini.Di Malaysia, para saintis telah mengenalpasti bahawa terdapat lebih daripada 80 spesies tumbuhan tergolong di dalam keluarga Ficus deltioidea
Secara tradisi, nama tempatan dan klasifikasi jenis Mas Cotek dilakukan oleh spesies seperti delima sudip, serapat angin, telinga gajah, telinga kera, telinga beruk dan sebagainya. Di Malaysia, spesis serapat angin banyak terdapat di bahagian Pantai Timur Semenanjung, manakala spesis telinga beruk dan telinga gajah pula banyak dijumpai di bahagian Pantai Barat. Selain itu, spesis Delima sudip terdapat di kawasan Tengah dan Selatan Semenanjung, manakala telinga kera banyak terdapat di bahagian Utara Semenanjung. Menurut pengamal perubatan tradisional, Mas Cotek boleh diklasifikasikan kepada dua kategori utama iaitu Mas Cotek jantan dan Mas Cotek Betina .
Perbezaan paling ketara yang dapat dilihat antara spesis Mas Cotek jantan dan spesis Mas Cotek betina adalah dari segi rupa bentuk daunnya. Jenis yang berdaun kecil, tirus, nipis dan ringan lebih dikenali sebagai pokok Mas Cotek jantan. Bahagian belakang daun Mas Cotek jantan terdapat bintik merah. Biasanya, daun-daun ini mempunyai satu titik merah, tetapi ada juga daun yang mempunyai dua atau tiga bintik merah.
Bagi Mas Cotek jenis betina pula, rupa bentuk daunnya adalah lebih besar dan kebanyakan daunnya berbentuk bujur dan bulat serta lebih tebal jika dibanding spesies jantan. Sama seperti daun jantan, daun betina juga memiliki bintik pada bagian belakang daunnya tetapi warna bintiknya hitam. Selain itu, urat daun betina terlihat lebih jelas di bagian permukaan atas daun jika dibandingkan dengan daun jantan. Urat daun Mas Cotek betina menyerupai daun Mas Cotek jantan.
Seperti konsep 'Doctrice of signature', bentuk, warna, rasa dan bau pada setiap bahagian tumbuhan Mas Cotek menggambarkan penggunaan herba itu untuk rawatan penyakit. Emas Cotek digelar penawar segala penyakit wanita. Sangat terkenal dikalangan wanita yang bakal mendirikan rumahtangga atau wanita selepas bersalin. Tanaman herba ini tumbuh subur dikawasan bukit dan pergunungan. Bahkan ada spesies Mas Cotek yang ditemui di kawasan pantai dengan struktur daun lebih tipis berbanding spesies bukit dan pergunungan. Herba ini merupakan tumbuhan yang hidup di alam bebas.
Emas Cotek merupakan pusaka asli wanita dalam warisan perubatan Melayu. Ia diamalkan bagi mengecutkan saluran peranakan dan merapatkan pintu rahim serta mengembalikan rahim pada kedudukan asal serta mengukuhkannya. Disamping itu, dipercayai rebusan daun Emas Cotek juga mampu memecah lemak serta membuang kolestrol berlebihan dalam saluran darah dan mengelakkan pengamal dari sakit kepala (migraine), stroke, juga berkesan untuk menyembuhkan dan memperbaiki kerosakan saraf.
Selain dicampur dengan daun jantan dan betina pelbagai jenis adalah lebih berkesan jika dapat dicampurkan dengan bahagian batang, buah dan akarnya yang dikeringkan. Air rebusan daun, batang, akar, dan buah Emas Cotek terbukti dapat menyembuhkan penyakit pneumonia (radang paru-paru), sakit pinggang, mengurangkan keletihan, dan ia juga mampu meningkatkan keinginan seks bagi pasangan suami isteri. Ia juga dipercayai dapat bertindak balas terhadap rangsangan hormon lelaki untuk meningkatkan daya ketegangan alat kelamin. Daun Emas Cotek boleh dipetik dan dikunyah semasa segar. Selain itu, ia juga boleh dikeringkan agar lebih tahan lama. Bila diperlukan, rebus daun kering tadi dan minum airnya bagi memulihkan tenaga.
Antara khasiat Mas Cotek yang lain adalah:
  • Memperbaiki kerosakan urat saraf
  • Mengetatkan saluran peranakan dan merapatkan pintu rahim bg wanita selepas bersalin
  • Meningkatkan keinginan hubungan suami isteri
  • Membantu mengawal tekanan darah tinggi
  • Merawat penyakit pneumonia
  • Mampu merawat migrain, resdung, diabetes, gout, batu karang, tekanan darah tinggi / rendah
  • Kandungan flavonoid yang tinggi untuk mempertahankan keayuan dan awet muda
  • Mengurangkan tahap kolesterol dalam darah
  • Mengurangkan keletihan dan kelesuan badan
  • Membantu masalah keputihan
  • Melancarkan peredaran haid

sumber



 

Enam Petua Mudah

Kebanyakan daripada kita sering berjumpa doktor walaupun untuk masalah kesihatan yang simpleseperti demam dan selsema. Masalah kesihatan seperti ini boleh dirawat secara mudah.

Ini dapat menjimatkan kos dan seterusnya mengelakkan kebergantungan terhadap antibiotik yang akan menyebabkan bakteria/ virus penyebab penyakit menjadi semakin imun. Di sini ada enamcara yang kita boleh gunakan sendiri di rumah: 




01.Demam
  • Ambil makanan yang lembut seperti bubur dan banyakkan meminum air untuk menggantikan cecair badan yang hilang.
  • Rehat sebanyak yang mungkin.
  • Sejukkan dahi dan badan dengan tuala basah sehingga  demam berkurangan.
  • Basuh segenggam kacang pea dan biarkan ia kering. Panaskan tanpa minyak, kemudian letakkan kacang pea dalam cawan, tambahkan air sejuk dan biarkan untuk seketika sebelum diminum.
02.Selsema
  • Tingkatkan pengambilan air dan rehat yang mencukupi.
  • Ambil banyak buah-buahan (atau jus) seperti  oren atau jambu batu.
  • Untuk melegakan hidung yang tersumbat, hidu bau bawang putih yang ditumbuk atau dipotong beberapa kali sehari.
  • Sup ayam juga bagus untuk melegakan selsema. Cara yang lain untuk melegakan selsema ialah dengan menumbuk halia dan mengambil 1 sudu teh jus halia. Maniskan dengan madu dan ambil 3 kali sehari untuk 4 hari.
(Ramai beranggapan bahawa 'paracetamol' merupakan ubat mujarab untuk demam dan selsema namun ia cuma untuk melegakan sahaja, 'paracetamol' juga telah dikaitkan dengan kerosakan buah pinggang untuk jangka masa yang panjang)
03.Sakit Kepala dan Migrain
  • Rebus beberapa kangkung dalam beberapa minit. Tuangkan air rebusan kangkung dalam gelas dan kemudian tambahkan secubit garam, kacau dan minum.
  • Genggam beberapa ulas bawang putih dan gosokkan pada dahi.
  • Ambil sekeping ubi kentang yang nipis dipotong dan letakkan pada dahi. Ganti dengan kepingan kentang yang lain selepas kepingan yang tadi kering.
04.Sakit tekak
  • Letakkan satu sudu teh garam dalam secawan air suam. Kemudian kumurkan dengan air itu.
05.Cirit-birit
  • Banyakkan meminum air bagi menggantikan cecair badan yang hilang. Garam ORT juga dapat membantu
  • Minum teh kosong tanpa gula juga boleh melegakan cirit birit
  • Elakkan pengambilan susu ketika cirit birit
(Ketika cirit birit, dinasihatkan supaya kita minum secara sedikit-sedikit daripada meminum air dengan banyak dalam satu masa, ini kerana perut kita yang kejang tidak menerima air yang banyak dalam satu masa dan akan menyebabkan kita muntah)
06.Sembelit
  • Banyakkan meminum air bagi melegakan sembelit
  • Banyakkan pengambilan serat dalam makanan, seperti pisang dan juga roti gandum penuh
Jadi, kenapa kita harus bergantung kepada ubat-ubatan lagi sedangkan cara yang senang dan menjimatkan sudah ada?
Selamat Mencuba !

Sumber





 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ღ♥Labels♥ღ

My Life (365) Contest (118) Foward Email (98) Kesihatan (96) info (84) Make Up By Cik Iena (65) My Online Diary (64) PhoTosHoOT (55) Iena Eliena (49) Online Buy (44) churp churp (44) Beads Decoration (34) www.iluvislam.com (33) kelabbloggerbenashaari (31) cabaran30hari (30) FaCeBooK (29) FriEnDs WeDDiNg (27) Modelling (25) Model (24) Model Muslimah (23) Petua (23) News (21) Butik Mama (20) Contest Winner (19) Koleksi Butik Mama (18) Rayer (18) kHasiat (17) make up tips (17) Jalan2 Cari Makan (16) One Charity (16) Sukarelawan (16) Dari Dapur Cik Iena (15) ShAwLs (15) Pendidikan Islam (14) www.dramamelayu.com (14) RESEPI (13) holiday (13) Mia Sara Nasuha (12) travel (12) Slot Akasia TV3 (11) Studio (11) Video (11) my cookery (11) my self (11) Tips (10) ABPBH (9) Dusun (9) Giveaway By Cik Iena (9) Holiday-Penang (9) Parti Hip Tv (9) blog tutorial (9) fcucommunity.net (9) pelakon cilik (9) Beauty Make Over (8) Volunteer (8) cuti cuti malaysia (8) nuffnang (8) Jabatan Pertanian (7) Rambut (7) sHoOTeRz (7) Make Up Wedding (6) Wajah (6) owh petua nenek (6) travel log (6) Bangkok (5) Batang Kali (5) Cats (5) Day Make Up (5) Mata (5) YOURGURT Premium Froyo (5) food nutrition (5) make up (5) 3d painting (4) Familly Wedding (4) Lyric (4) Politik (4) bangkok trip 2014 (4) inner syria (4) make up Nikah (4) movie (4) wedding (4) Doa (3) FaCeBooK Note (3) GeNTiNg HiGHLaNd (3) Gelandangan (3) Iftar (3) KAW-KAW BURGER BAKAR - Wangsa Maju (3) My Pet (3) Premium Beautiful Corset (3) Segmen (3) Sport (3) Survey Pakej Perkahwinan (3) fashion show (3) footballer (3) 3d museum (2) Birthday (2) Cabaran Winter In Busan Blooggers Majalah Libur (2) False Eyelashes (2) Homeless (2) LoVe StOrY (2) Paper/Magazine (2) SCORE A (2) Slot Samarinda TV3 (2) Suria FM (2) Yahoo (2) alter (2) courier (2) drama korea (2) karangkraf (2) maybank (2) online banking (2) review by blogger (2) tag (2) teka teki (2) web education (2) BUKU PRIMA (1) Blogwalking (1) Breakfast Suria (1) CIK IENA WIF DJC-COTTON BERMANIK (1) DARA.COM (1) FriEnDs EnGaGeMeNt DaY (1) Gigi (1) Lirik Lagu Maher Zain (1) MaNik (1) Maher Zain (1) Nikah (1) Persiapan My Big Day (1) Reader Request (1) Slot Lestary TV3 (1) Suria Cinta (1) Suria Drive (1) Sweet Memories (1) Telinga (1) The IenaS' by Shooterz (1) Tracking POS LAJU (1) Tragedy (1) Unique Architecture (1) advertisment (1) aksesori (1) blogger movie preview (1) delima (1) dinner (1) event (1) globaltium trip (1) halal foods (1) luahan hati (1) m (1) mode (1) myMetro (1) pra tonton (1) pre wedding (1) shopswithstyle (1) smokey eye (1) trick eye museum (1) zalora (1)