Mendaki Broga Hill Buat Kali Kedua


Throwback blog post lagi (^_~)
Morning All
ini story 15 jun 2014 yg lepas.
Cik iena and officemate pergi broga hill. Pagi broga hill ,tengah hari ade photoshoot.
Super Tired okeyhh
Tapi ku gagah kan jua.
Risau jugak kalau2 tak sempat kan
siap update kt photog now kt mana kt mana
takot tak sempat boleh la cari  replacement model kan
(^_~)
Tp sempat juga akhirnya 
 

peace yooo
ini kali kedua cik iena sampai kat atas nie
(^_~)
takde ikut jalan lain yer
ikut jalan yang kene panjat batu besar pakai tali untuk naik ke atas
huh
mencabar giler
luka lah tangan bergesel dengan batu masa panjat tu
 
nak cerita panjang pulak kan
 
biarlah gambar berbicara okeyh
 











 








































































































sampai je kat bawah,
cik iena rehat sekejap je then terus drive balik KL
ade photoshoot dkat open university malaysia
huwaaaa penat giler time nie

saket giler kaki
enchek photog pon tegur apasal iena jalan pelik
kaki saket lorhhhh


nie blog post mase d sebalik tabir photoshoot tu

http://www.ienaeliena.com/2014/07/behind-scene-photoshoot-at-open.html


hari sebelumnya sabtu 14 jun 2014 cik iena ade photoshoot dkat putrajaya
huh giler penat..
bz sesangat minggu tu

14 hb ptg photoshoot, 15hb pg broga hill, tgh hari photoshoot
saket kaki wooo

hihi ni di sebalik tabir photoshoot hari sabtu plak

http://www.ienaeliena.com/2014/06/behind-scene-photoshoot-kebaya-heritage.html









Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com


2 comments:

  1. Gila la... banyak gambar... scroll ke bawa rasa semput macam naik broga la pulak

    ReplyDelete
  2. haha
    banyak kan gambo
    pitam nk letak watermark yang tak comei tu (^_~)

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog