Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Thursday, January 1, 2015

SIMPUL BENANG JAHIT MANIK


Okay dalam video ni, cik iena tunjuk macam mana cik iena simpul benang untuk jahit manik supaya tak berterabur manik tu . Kene simpul betul2 supaya simpulan tidak terbuka. Kalau simpulan tu terbuka tu yang buat manik tertanggal-tanggal.

Biasanya kalau beli baju yang dah siap manik dorang akan jahit manik tu asal boleh je. Selalu la berterabur manik nye tu.
Kalau manik yang kita tempah kukuh sikit (^_~)

Jom tengok video ni

 https://www.youtube.com/watch?v=0VWxbpe_xX8&hd=1
 
 
Okay dah tau macam mana cik iena simpulkan benang untuk jahit manik, mesti nak tau macam mana cik iena matikan benang tu supaya manik tak tercabut kan.
Hah tunggu next entry pulak 





Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com

No comments:

Post a Comment

UBER PROMO CODE - IENA

UBER PROMO CODE - IENA