Grab The Promo

KFC Zinger Rice Wrap



KFC Malaysia kini menyediakan lebih banyak pilihan untuk pelanggan yang sentiasa menginginkan cara yang lebih baik untuk menikmati hidangan mereka. Memperkenalkan KFC Zinger Rice Wrap, sajian lazat dan seimbang yang enak dimakan di mana jua pada bila-bila masa, dengan harga yang sungguh menjimatkan, RM4.90!


Model Muslimah KFC Zinger Rice Wrap


“Produk terbaru ini adalah sajian seimbang dan juga merupakan antara hidangan jenis wraps yang pertama dalam industri restoran perkhidmatan segera yang menggabungkan nasi sebagai inti. Diinspirasikan oleh pelanggan-pelanggan yang menggemari hidangan sihat, ringkas serta menyelerakan, KFC telah mengolah makanan ruji kegemaran rakyat Malaysia untuk mencipta hidangan yang lazat dan sihat sesuai dengan gaya hidup mereka yang sentiasa sibuk,” kata Ahmad Taufek Omar, Ketua Pegawai Pemasaran Digital & Teknologi Maklumat, KFC Malaysia.



KFC Zinger Rice Wrap

“Produk ini dicipta khas untuk remaja dan golongan belia yang sentiasa mencari sesuatu yang enak dan mudah dimakan,” tambahnya.
KFC Zinger Rice Wrap baru ini adalah gabungan kepingan Zinger kegemaran ramai dibalut dengan tortilla 9-inci yang enak berintikan nasi Colonel, sayuran segar seperti tomato, bawang, timun rangup dan sos mayo-limau.

KFC Zinger Rice Wrap

Ahmad Taufek juga menyatakan bahawa produk ini “mengandungi semua zat seimbang yang diperlukan dalam setiap hidangan. Protein daripada kepingan Zinger lazat kami, nasi Colonel untuk karbohidrat dan sayur-sayuran segar, kesemuanya dibungkus bersama menjadikan ia pilihan makan yang lazat pada bila-bila masa!”



KFC Zinger Rice Wrap


Dengan harga yang tiada tandingan, KFC Zinger Rice Wrap semestinya satu sajian yang amat menjimatkan. Bagi mereka yang gemarkan hidangan yang lebih boleh memilih kombo yang mengandungi kentang goreng (saiz biasa) dan minuman Mountain Dew (saiz biasa) pada harga hanya RM7.80 (harga kombo & ala carte berbeza mengikut lokasi).

KFC Zinger Rice Wrap
nyummmmmmmyyyyyy

Selaras dengan promosi ini, KFC dengan kerjasama Fly & One FM juga akan melancarkan pertandingan foto #GrumpyNoLunchFace di Instagram. Peminat KFC digalakkan untuk mengepos gambar ‘riak wajah kecewa’ mereka kerana tidak sempat makan tengah hari akibat jadual sibuk mereka, dan hashtag (#) gambar-gambar dengan kapsyen tersebut. Pemenang yang terpilih akan menerima hadiah menarik dan juga kejutan dari pihak KFC dan stesen-stesen radio tersebut.
KFC Zinger Rice Wrap boleh didapati bermula dari 5 Mac, sementara stok masih ada. Untuk maklumat lanjut, sila layari: www.kfc.com.my



Jemput Lihat gambar cik blogger di sepanjang blogger party with KFC (^_~)

KFC Zinger Rice Wrap
tunggu turn eyh cik iena

KFC Zinger Rice Wrap
peace yawwwwww

KFC Zinger Rice Wrap
opss model kepci

KFC Zinger Rice Wrap

KFC Zinger Rice Wrap

KFC Zinger Rice Wrap

KFC Zinger Rice Wrap
 
 

KFC Zinger Rice Wrap

KFC Zinger Rice Wrap


Nota Blog : Gambar pertama credit to +Bro Framestone  . Cik iena tak amek gambar bnyk sangat sebab Note 2 Warded Samsung Service Centre (^_~)
 
 
 
iena eliena



Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com


0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve