Grab The Promo

A Day With Natasya #CuitCuitDahCantik




A Day With Natasya #CuitCuitDahCantik

Baru-baru ini telah berlansung majlis minum petang bersama CEO baru Natasya iaitu Puan Nursuhaila Eliani Dato Suhaimy di Flora Terrace, Hampshire Place Kuala Lumpur. Majlis  berlansung dengan cukup meriah. Di acarakan oleh Selebriti TV3 iaitu Yasir Mansor & Hasnida Hanim.


A Day With Natasya #CuitCuitDahCantik
A Day With Natasya #CuitCuitDahCantik



A Day With Natasya #CuitCuitDahCantik
Rangkaian Produk Natasya

Antara Selebriti yang hadir adalah Serina Redzuawan . Turut di undang adalah Bloggers dan Media . Kehadiran Bloggers dan media di sambut dengan bersiar-siar menaiki Limousine bersama Blogger dan En Mohamad Ramdhan Bin Mohamad Radzi selaku Pembantu Peribadi kepada to Dato' Hj Suhaimy Bin Hj Othman .


Super Boat & Limo Services
Super Boat & Limo Services

Sepanjang sesi bersiar-siar menaiki Limousine kami dimaklumkan bahawa perkhidmatan pengangkutan sewa LIMO  ini merupakan salah satu perkhidmatan yang di tawarkan di bawah syarikat naungan Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd . Selain daripada itu Natasya juga mempunyai sebuah Resort yang terletak di Cameron Highlands.

Sightseeing menaiki Limousine bersama Blogger dan  En Ramdhan B Mohamad Radzi PA to Dato' Suhaimy
Sightseeing menaiki Limousine bersama Blogger dan  En Ramdhan B Mohamad Radzi PA to Dato' Suhaimy

Super Boat & Limo Services
Super Boat & Limo Services


Pada majlis minum petang tersebut juga Natasya telah memperkenalkan produk baru keluaran Natasya yang bakal menjadi bualan ramai iaitu Natasya Princess . Set Pencerah Natasya Princess dan Set Jerawat Natasya princess ini di jangka mendapat sambutan ramai kerana harga yang ditawarkan adalah  sangat berpatutan dan boleh dikatakan harga yang ditawarkan adalah harga mampu milik  malahan pelajar juga mampu memilikinya. Set Pencerah Natasya Princess  cuma berharga RM64.90 manakala  Set Jerawat Natasya princess berharga RM69.90 .

Set Pencerah Natasya Princess
Set Pencerah Natasya Princess


Untuk pengetahuan semua Natasya merupakan syarikat di bawah naungan Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd . Selain dari produk kecantikan natasya , Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd juga memiliki Natasya Resort Cameron Highland dan Super Boat & Limo Services.


Pn Nursuhaila Eliani Bt Dato' Hj suhaimy CEO Natasya Holdings
Pn Nursuhaila Eliani Bt Dato' Hj suhaimy CEO Natasya Holdings

Pn Marini Bt Kasim GM Natasya Holdings
Pn Marini Bt Kasim GM Natasya Holdings


A Day With Natasya #CuitCuitDahCantik
A Day With Natasya #CuitCuitDahCantik



Berikut cik iena nyatakan serba sedikit mengenari syarikat syarikat di bawah naungan Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd.


Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd


Bermula pada tahun 2003 produk penjagaan wajah Natasya diasaskan oleh Datin Hjh Muniroh Binti Kasim di bawah syarikat Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd dipasarkan secara offline dan kecil kecilan di sekitar Utara tanah air. Setelah hampir 13 tahun mengungguli industri kecantikan, jenama ini bukan sahaja diyakini malah turut diterima di pasaran antarabangsa. Kayakinan pengguna hadir berasaskan keberkesanan dan tahap kualiti tinggi menerusi penghasilan produk yang terjamin kualiti dan berkesan serta selamat digunakan. Ini menjadikan syarikat ini sangat berpengalaman tidak kira dalam bidang perawatan kecantikan mahupun operasi penjualan.

Syarikat  Perwanza Properties & Trading Sdn Bhd turut menubuhkan syarikat Bionano Herbs Pharma Sdn Bhd yang dipertanggungjawabkan untuk mengilang semua produk kosmetik Natasya. Setakat ini, produk penjagaan wajah Natasya berasaskan herba semulajadi iaitu Set lengkap Herba (Sabun Herba, Toner, Krim Repairing & Lightening dan Krim Pelindung SPG25) . Manakala Set Natasya Gold pula menggunakan kaedah teknologi Nano iaitu proses pengewapan berulang-ulang kali sehingga menghasilkan produk yang betul-betul halus dalam saiz nanometer. Ini memudahkan produk tersebut meresap dkedalam kulit dengan cepat sekaligus menjaga kulit muka dari dalam.

Kini pengurusan Syarikat diambil alih oleh anak perempuan tunggal, Puan Nur Suhaila Binti Dato' Hj Suhaimy dan aktif memasarkan jenama ini secara online bermula pada tahun 2016


Natasya Resort Cameron Highland


 Dalam mempelbagaikan dan mengembangkan lagi perniagaan sedia ada, Perwanza telah melibatkan diri dalam bidang hospitaliti dengan menubuhkan Natasya Resort yang terletak di Cameron Highlands. ianya merupakan jenama resort tempatan yang dinaungi oleh Dato' Hj Suhaimy Bin Hj Othman milik 100 peratus bumiputera dan telah bertapak sejak tahun 2009. Semua kejayaan ini bukanlah datang secara bergolek dan mudah, pelbagai rintangan dan cabaran terpaksa diharungi namun semua ini dapat diatasi dengan berbekalkan keyakinan diri, kecekalan dan usaha berterusan daripada semua peringkat warga Natasya.

Untuk makluman, setiap penginapan mempunyai keistimewaan tersendiri yang dilengkapi dengan kemudahan dan pelbagai fasiliti moden terkini yang cukup dan lengkap. Resort ini mengamalkan konsep mesra, cekap, bersih dan halal. Antara misi utamanya adalah menjadikan Natasya Resort Cameron Highland satu jenama yang dikenali dalam industri perhotelan di Malaysia serta memastikan kepuasan pelanggan melalui pengurusan perkhidmatan yang cemerlang. dan kemudahan yang unggul menjadikan penginapan pengunjung tidak dapat dilupakan.

Layari www.natasyaresort.com untuk keterangan lebih lanjut ATAU hubungi

Sales/ Reservation Office

Natasya Resort (Cameron Highland) Sdn. Bhd. (1000191-X)
Lot 6, Entertainment Complex,
Kea Farm,
39100 Cameron Highlands,
Pahang Darul Makmur.
Tel: +605-496 1030
Fax: +605-496 1028

E-mail: info@natasyaresort.com


Super Boat & Limo Services


Syarikat ini menawarkan perkhidmatan pengangkutan sewa LIMO dan Yacht bersama pemandu. Pihak Syarikat sentiasa komited untuk memberikan khidmat terbaik kepada para pelanggan dengan visi dan misi menjadi syarikat  pengangkutan yang terunggul di semenanjung Malaysia dengan jaminan perjalanan yang selamat, selesa dan menyeronokkan dengan harga yang sangat berpatutan.

Perkhidmatan Pengangkutan Sewa LIMO dan Yacht ini anda boleh gunakan untuk
  • City Tour
  • Sewa Khas (Syarikat/Peribadi)
  • Rombongan Kahwin
  • Pengambilan/Penghantaran ke lapangan Terbang Antarabangsa KLIA/ KLIA 2
  • Percutian Keluarga
  • Rombongan Perniagaan
  • Lawatan Belajar
  • Balik Kampung
  • Kereta Pengantin
  • Kemana-mana destinasi di seluruh semenanjung (outstation/country tour)

Untuk Tempahan , sila hubungi  En Mohamad Ramdhan Bin Mohamad Radzi di talian +6012-255 5376
Facebook : Superboat Limo


Untuk Maklumat Lanjut Mengenai Produk terbaru Natasya iaitu Set Produk Pencerah Natasya Princess dan Set Jerawat Natasya princess Sila Layari laman facebook
Princess HQ

Website : www.natasya2u.com
Natasya Fb :www.facebook.com/Natasya
Natasya Instagram : @natasya2u


PERWANZA PROPERTIES & TRADING SDN. BHD. (827202-V)
Blok H, Unit M 15 & 17,
Plaza Suria Jalan PJU 10/4B,
PJU10, Damansara Damai,
47830 Petaling Jaya, Selangor.

Tel: (6) 03 6141 3094
Faks: (6) 03 6141 4678 



Untuk pengetahuan semua cik iena merupakan pengguna Natasya pada suatu ketika dulu semasa cik iena sedang melanjutkan pelajaran sekitar tahun 2005 sehingga cik iena mula bekerja sekitar tahun 2008. Selepas beberapa tahun bekerja cik iena bertukar produk kerana salah seorang ahli keluarga menjual produk kecantikan juga. Tapi bukan pemilik produk kecantikan. Agen sahaja. Jadi atas dasar saudara beli lah .

Selepas beberapa tahun cik iena ingat Natasya dah tiada rupanya masih ada lagi. Cik iena sangat kagum dengan Natasya kerana masih kekal bertahan sampai sekarang. Cik iena dapat set pencerah natasya princess sewaktu majlis tersebut , tak sabar nak cuba tau selain itu dapat juga set natasya gold . Wah ini lah produk yang cik iena guna suatu ketika dulu. Cik iena sangat suka serum dia yang awesome. memang pinkish muka cik iena tau gebus gebas. Ahaa tapi tak boleh tunjuk gambar sebab masa tu zaman jahiliah. Cik iena tak berhijab :)



A Day With Natasya #CuitCuitDahCantik
Cik iena bersama Aemy , rakan dalam industri peragaan . Haa sebelum ni kami berdua model. tapi dah pencen hehe. Terima kasih atas jemputan dear.



 Nota Cik iena : Memandangkan event ni pada hari bekerja maka cik iena tak sempat make up. ahahahhaha comotnya. Cik iena ambil half day. Jarang ambil half day sebab cik iena sibuk kerja tapi di sebabkan Aemy yang suggest kan cik iena pada Natasya jadi cik iena taknak menghampakan sahabat cik iena. heheh okay statement poyo (^_~)
Sebenarnya mata cik iena sakit. Ketumbit, so kene pakai spek kalau dekat outdoor :)

 Untuk melihat gambar di sekitar majlis tersebut sila layari A DAY WITH NATASYA




iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve