Grab The Promo

Miliki Kulit Cantik Seperti Ruhainies Dengan Ruhainies Rosysecret Beauty Drink



Memiliki kulit wajah yang cantik adalah impian semua wanita. Kulit yang sihat dan bersih mencerminkan kesihatan, kebersihan serta gaya hidup yang baik. Kulit yang licin, tegang, anjal, kemerah-merahan, dan bebas daripada jerawat adalah idaman setiap wanita .
Pada masa kini wanita sangat mementingkan soal kecantikan terutama buat wanita yang berkerjaya mahupun wanita-wanita yang sudah berkahwin. Amat penting bagi seorang wanita bergelar isteri menjaga kecantikan buat suami tercinta.Malahan jika kita lihat  zaman sekarang, remaja perempuan juga sudah mula pandai menjaga kecantikan dan personaliti diri. 

Jika kita lihat pada masa kini di pasaran banyak terdapat produk kecantikan yang tumbuh bagaikan cendawan. Tapi dalam banyak-banyak produk kecantikan ini tak semuanya betul-betul berkesan untuk kulit seseorang. Setiap orang mempunyai kulit yang berlainan. Tahap kesesuaian produk kecantikan adalah berlainan bagi setiap individu. Sebagai pengguna, kita perlu bijak memilih produk yang betul-betul diyakini keberkesanannya dan juga produk yang betul-betul sesuai untuk diri kita.


Ruhainies Rosysecret Beauty Drink


Miliki Kulit Cantik Seperti Ruhainies Dengan Ruhainies Rosysecret Beauty Drink


Kali ini cik iena ingin berkongsi dengan pembaca sekalian tentang minuman kecantikan daripada pelakon kecil molek cantik manis yang tidak asing lagi iaitu Ruhainies . Ruhainies  mula dikenali melali Drama Hello Mr Perfect. Kalau anda semua nak tau, ini lah rahsia kecantikan beliau. Beliau mengamalkan meminum Ruhainies Rosysecret Beauty Drink dengan konsisten.

Miliki Kulit Cantik Seperti Ruhainies Dengan Ruhainies Rosysecret Beauty Drink



Untuk pengetahuan semua untuk keberkesanan sesuatu produk kita perlu mengamalkan nya secara konsisten untuk mendapatkan kesan yang mujarab. Selain daripada itu anda juga harus menjaga gaya pemakanan anda. Lebihkan memakan sayur-sayuran dan buah buahan dapat membantu proses membaiki kulit anda dengan cepat di samping itu pengambilan air masak yang banyak juga adalah sangat penting ketika anda mengamalkan suppliment atau makanan tambahan.

Ruhainies Rosysecret Beauty Drink dihasilkan  daripada bahan semulajadi seperti Strawberry, Buah Goji, Biji Anggur, Buah Delima, Madu Asli dan Serbuk Mutiara. Apa yang menarik mengenai Ruhainies Rosysecret Beauty Drink  dari sudut pandangan cik iena adalah ianya sangat mudah untuk di amalkan. Dimana anda tidak perlu membancuh supplement tersebut. Anda hanya perlu mengoyakkan sachet dan terus sedut sahaja. Haa sedut sedut dah cantik tau. Mudah sahaja cara pengambilan nya. Cik iena juga di faham kan pengambilan supplement berbentuk cecair lebih cepat bertindak balas jika di bandingkan dengan serbuk dan tablet.


Kesan Awal Ruhainies Rosysecret Beauty Drink

1. Kesan seawal 3 hari
2. Tona wajah sekata..lebih cerah, mulus dan sihat
3. Anti penuaan dan menjadikan kulit lebih anjal dan gebu
4. Mengurangkan lesu dan menjadikan bahan lebih bertenaga
5. Mengurangkan jerawat, binti hitam dan lingkaran hitam bawah mata
6. Mengurangkan rasa lapar dan mengawal berat badan
7. Membaiki dan memperbaharui sel sel kulit dan organ dalaman
8. Menghilangkan lenguh pada sendi
9. Meningkatkan imunisasi dalam badan


Testimoni Ruhainies Rosysecret Beauty Drink



Miliki Kulit Cantik Seperti Ruhainies Dengan Ruhainies Rosysecret Beauty Drink

Miliki Kulit Cantik Seperti Ruhainies Dengan Ruhainies Rosysecret Beauty Drink

Miliki Kulit Cantik Seperti Ruhainies Dengan Ruhainies Rosysecret Beauty Drink


Review Cik iena mengenai Ruhainies Rosysecret Beauty Drink

Setelah mengamalkan selama seminggu , cik iena merasakan kulit muka cik iena lebih lembab  dan gebu . Tona Kulit badan pula mula sekata. Kulit cik iena memang cepat sunburn. Jika terdedah lama dengan matahari memang akan meninggalkan kesan . Jadi setelah mengamal Ruhainies Rosysecret Beauty Drink  kan tona kulit kembali sekata dengan muka.

Jangan ingat untuk muka putih je tau. Ruhainies Rosysecret Beauty Drink  untuk satu badan. Kalau kesan pada muka cik iena, muka jadi lembab, tiada pertumbuhan jerawat yang berlaku walaupun datang bulan. Kebiasaannya cik iena akan di hantui masalah jerawat apabila datang bulan. Apabila mengambil Ruhainies Rosysecret Beauty Drink ,masalah ini tiada lagi. Bestnya kulit takde jerawat tau. Dengan kulit yang licin dan lembab bila mengenakan solekan lagi bertambah cantik.

 Kalau orang tanya putih ke tidak . Kesan pada cik iena badan putih tapi muka cik iena memang degil sikit nak putih tu mungkin perlu ambil 5 ke 6 kotak . Baru cuba 2 minggu nak putih macam mana kan. Walaubagaimanapun anda perlu tau kesan sesuatu produk terhadap seseorang adalah berbeza .
Jadi nak tau keberkesanan nya terhadap anda. Anda harus lah cuba produk ni.

Tapi kalau nak tau produk ni sangat berkesan dalam membantu cik iena membaikpulih kulit cik iena yang baru lepas buat rawatan Laser . Rawatan Laser ni ada downtime period selama seminggu tau . Downtime period tu tempoh kulit kita bertukar gituh. Kata  Lazer kan, llazer tentu kulit kita terbakar. Jadi keras-keras, Kulit mati kan. Dengar menggerunkan tapi ini adalah prosuder biasa bagi rawatan lazer. Orang kata Beauty is pain :) Jadi, Ruhainies Rosysecret Beauty Drink  membantu dalam mempercepatkan tempoh downtime tersebut. Kawan cik iena yang turut sama buat rawatan tersebut memakan masa seminggu untuk tunggu tempoh dwontime tu berbeza dengan cik iena cuma 4 hari sahaja .


Kalau berminat nak cuba sila hubungi nombor di bawah dan layari laman instagram mereka ya


Harga Semenanjung: RM120 untuk 15 sachet
Harga Sabah Sarawak: RM130 [Sabah dan Sarawak] untuk 15 sachet

WhatsApp: 019-266 3410 |  60192663410
Instagram: @ruhainies.rosysecret
Email : ruhainies.rosysecret@gmail.com





iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




1 comments:

  1. Cantik logonya.. suka suka suka... nanti boleh ena sarankan pada kawan2 ena yang mana hendak mencuba

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve