Grab The Promo

Safi Memperkenalkan Masker Penjagaan Wajah


                       
Safi Memperkenalkan Masker Penjagaan Wajah

Kesihatan dan kecantikan kulit wajah adalah aset yang penting bagi wanita . Jadi, pastikan Anda merawat kulit wajah dengan baik. Untuk merawat wajah ianya tidak semestinya  mahal dan harus dilakukan di salon atau SPA ianya juga boleh di lakukan sediri di rumah dengan menggunakan Masker bagi merawat wajah .
Terdapat pelbagai jenis masker wajah yang muncul bagai cendawan tumbuh di pasaran . Antaranya adalah Masker Wajah dari SAFI . SAFI merupakan jenama unggul  Produk penjagaan diri Muslimah . SAFI telah menguasai pasaran Malaysia Selama hampir 2 dekad , maka tidak hairanlah bagi SAFI yang kini muncul sebagai peneraju utama di pasaran di dalam kategori produk penjagaan diri untuk Muslimah dan keluarga.

SAFI membawa maksud “Bersih dan Suci”, ianya disasarkan khas terutamanya buat golongan wanita Melayu yang ingin mengekalkan ciri-ciri kewanitaannya tanpa berkompromi dengan nilai-nilai agama Islamnya. Ianya Disahkan HALAL oleh JAKIM (kini HDC – Halal Development Corporation),

Memahami keperluan wanita moden kini, SAFI  melengkapkan rangkaian produk penjagaan wajah mereka dengan memperkenalkan masker penjagaan wajah terulung buat semua wanita. Kelahiran 2 variasi masker ini mampu memberikan penyelesaian khusus buat mereka yang ingin tampil cerah sempurna atau mengembalikan keremajaan raut wajah sebelum usia.

Kelahiran anugerah buat semua wanita dari SAFI


Masa umpama emas. Menjadi lumrah dalam setiap individu untuk menghargai sesuatu yang amat tidak ternilai harganya. Bagi wanita pula, anugerah teramat indah sepanjang kehidupan semestinya memperolehi raut wajah cerah sempurna dan muda remaja. Sesibuk mana sekalipun seorang wanita menguruskan kerjaya dan keluarga, masa yang ada tidak pernah dipersia dan pastinya digunakan untuk memberikan yang terbaik agar tampil mempersona.

Memahami keperluan wanita moden kini, SAFI jenama halal no 1 tempatan melengkapkan rejimen penjagaan wajah anda dengan memperkenalkan masker penjagaan wajah terulung buat semua wanita. Kelahiran 2 variasi masker ini mampu memberikan penyelesaian khusus buat mereka yang ingin tampil cerah sempurna atau mengembalikan keremajaan raut wajah sebelum usia.

Masker Keremajaan Wajah SAFI RANIA GOLD


Masker Keremajaan Wajah SAFI RANIA Gold RM6.90
Masker Keremajaan Wajah SAFI RANIA Gold RM6.90

Diperkaya dengan Bio Nano Emas 24K & Bio Hialunorik dengan Vitamin B3, masker unik 3D ini memberikan kesan efektif dan menyeluruh dengan menambahkan keanjalan kulit muka agar tidak lesu dan kusam, serta sentiasa  segar bermaya bermula dari dahi hinggalah ke bahagian leher. Masker ini juga bertindak mengunci lembapan pada kulit wajah sehingga 24 jam. Kehebatan Nano Gold Technology pula menghasilkan kolagen bagi mengurangkan garis halus agar kulit tampil muda remaja sebelum usia. Hasilnya wajah lebih segar, anjal dan cerah.

Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy

Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy RM5.90
Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy RM5.90

Manjakan kulit wajah  dan rasai kombinasi Nano Biowhite, Arbutin dan Kiwi yang kaya dengan vitamin C bertindak menyerap masuk ke dalam 3 lapisan kulit bagi menghasilkan kulit wajah yang halus mulus dan cerah dengan efektif. Hialuronik Asid pula membekalkan lembapan berpanjangan agar kulit wajah anda terasa lembab dan lembut. Gunakan masker ini selama 20 minit sebelum anda tidur dan nikmati kesegaran kulit wajah yang halus, mulus dan cerah sempurna keesokan harinya!

Dapatkan Masker Keremajaan SAFI RANIA Gold 22ml pada harga RM 6.90 dan Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy 17ml pada harga RM 5.90.




Review Masker Keremajaan Wajah SAFI RANIA Gold & Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy


  
Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy
Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy RM5.90

Cik iena merupakan penggemar tegar Masker wajah . Cik iena memang suka beli dan kumpul pelbagai variasi masker wajah tidak kiralah berbentuk topeng, krim dan sebagainya. Cik iena telah mencuba kedua masker wajah ini dan kedua-dua nya akan memberikan kesan awal iaitu kulit yang sangat lembut, lembap, halus serta anjal. Untuk kesan yang lebih efektif anda seharunya menggunakan masker wajah ini secara konsisten di mana ianya perlu digunakan dua kali seminggu.

Masker Keremajaan Wajah SAFI RANIA Gold
Masker Keremajaan Wajah SAFI RANIA Gold RM6.90



Diantara kedua masker ini, Masker Keremajaan Wajah SAFI RANIA Gold merupakan masker wajah yang sangat istimewa dan unik di mana ianya mempunyai bahagian untuk disangkutkan pada telinga dan juga masker nya sehingga kebahagian leher(juga boleh di sangkut pada telinga) .


A video posted by Malaysian Blogger💄👠👗👜🍴🍹 (@ienaeliena) on


Jadi ianya sangat bagus kerana risiko untuk tertanggal adalah sangat tinggi . Untuk cik iena yang agak lasak ini, Jika cik iena memakai masker topeng sehingga pagi pasti masker tersebut akan tertanggal apabila kering berbeza dengan Masker Keremajaan Wajah SAFI RANIA Gold ianya akan kekal pada wajah cik iena.




Safi Memperkenalkan Masker Penjagaan Wajah


Untuk maklumat  lanjut mengenai jenama SAFI sila layari

Beli Produk Safi di Shopee : Safi Shopee
Beli Produk Safi di Lazada : Safi di Lazada 
 
Facebook : www.facebook.com/safi.my
Instagram : @safimalaysia
Youtube SAFI :  www.youtube.com/safimalaysia


2 comments:

  1. suka yg rania gold tu sebab masker dia 3d.. heheh leh sangkut kat telinga.. takder la jatuh senget kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah sama lah dengan iena
      iena pun suka yang rania gold tu jugak. bangun pagi still ade lag hehe :D

      Delete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve