Grab The Promo

KARNIVAL VEST 2017


KARNIVAL VEST 2017

VEST  merupakan satu program pertandingan keusahawanan yang  melibatkan lebih kurang 1,000 mahasiswa dari 20 IPT (Institut Pengajian Tinggi) seluruh negara dengan 200 idea perniagaan yang bakal dikembangkan .

VEST yang memakan masa selama 6 bulan dengan beberapa peringkat yang merangkumi beberapa aspek seperti Teknik-teknik terkini jualan ,Teknik Pemasaran dan Penjenamaan, Teknik Komunikasi berkesan ,Teknik Membina Rangkaian francais dan Teknik Perancangan kewangan  ini sudah sampai ke kemuncaknya iaitu KARNIVAL VEST 2017 .

Varsity Entrepreneurship Skills and Talents VEST
Metadologi VEST

Pada yang masih belum mengetahui tentang VEST sila baca artikel cik iena yang lepas mengenai VEST iaitu Pelajar IPTA dan IPTS Sertai VEST dan Menangi Wang Tunai RM50,000



KARNIVAL VEST 2017



Karnival ini merupakan karnival yang dinanti-nantikan dikalangan peserta terutamanya. Terdapat pelbagai aktiviti yang bakal berlansung pada Karnival tersebut antaranya adalah Business Pitching Top 10 Finalis, Pocket Talk, Bengkel Fotografi, gameshow, Cabutan Bertuah, BAttle Of Busker, Foodtruckpreneur, Jam Fit Bersama Kevin Zahri.


Selain daripada itu terdapat juga cabutan bertuahyang sangat menarik  untuk para hadirin  antaranya adalah Motor YAMAHA, iPhone 7, Laptop, Kamera, Apple Watch, Gopro Hero 4, Ipod nano, Samsung Galaxy Tab, Ipod Shuffle, Tiket Universal Studio Singapore. Tidak lupa juga tshirt ekslusif VEST2017 dan sijil penyertaan untuk mahasiswa yg hadir.





AKTIVITI KARNIVAL VEST 2017



AKTIVITI KARNIVAL VEST 2017
AKTIVITI KARNIVAL VEST 2017




KARNIVAL VEST 2017

KARNIVAL VEST 2017

KARNIVAL VEST 2017

KARNIVAL VEST 2017



MALAM GALA VEST 2017

.
MALAM GALA VEST 2017 merupakan acara kemuncak yg bakal menyaksikan pertaruhan idea dan daya keusahawanan mahasiswa menerusi Program Varsity Entrepreneurship Skills dan Talent.
Acara ini di meriahkan lagi dengan kehadiran YAB Perdana Menteri Malaysia Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak untuk sama-sama menyaksikan FINAL PITCHING dari TOP3 finalis VEST pada malam tersebut.


Selain dari kehadiran YAB Perdana Menteri Malaysia , terdapat juga jemputan selebriti-selebriti tanah air serta persembahan artis dan terdapat  sesi bonus iaitu BUSINESS TALK bersama FIZO OMAR & USTAZ DATO DR IZHAR ARIF.



BUSINESS TALK bersama FIZO OMAR & USTAZ DATO DR IZHAR ARIF.

.
Seperti yang cik iena nyatakan diatas Majlis ini juga bakal  di meriahkan acara Lucky Draw . Untuk pengetahuan hadiah-hadiah untuk LUCKY DRAW adalah sangat menarik.

Antara hadiah lucky draw adalah Motor YAMAHA, iPhone 7, Laptop, Kamera, Apple Watch, Gopro Hero 4, Ipod nano, Samsung Galaxy Tab, Ipod Shuffle, Tiket Universal Studio Singapore. Tidak lupa juga tshirt ekslusif VEST2017 dan sijil penyertaan untuk mahasiswa yg hadir.




Kepada anda di luar sana anda di jemput hadir sama-sama memeriahkan Karnival ini yang bakal berlansung pada 15 Oktober 2017 jam 8.00 am Hingga 7.00 pm yang bertempat di Perkarangan Luar Dewan Dektar, UKM Bangi.

Terdapat pelbagai aktiviti yang menarik untukanda sertai termasuk persembahan COLOUR OF VOICE ALTIMET.  Untuk maklumat lanjut dan terkini mengenai KARNIVAL VEST 201 sila rujuk laman sosial rasmi mereka iaitu  Facebook : VEST Malaysia dan Instagram : @vest_malaysia



KARNIVAL VEST 2017

Tarikh dan Masa :15 Oktober 2017 (8.00 am Hingga 7.00 pm)
Tempat : Perkarangan Luar Dewan Dektar, UKM Bangi







Untuk Maklumat lanjut sila layari


Untuk perkembangan terkini mengenai program ini sila layari

 Facebook : VEST Malaysia
Instagram : @vest_malaysia

 
 






0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve