Grab The Promo

Daftar Percuma dan Jual Produk anda secara online di pgmall.my

Seperti kita sedia maklum, dunia sedang hangat dilanda Pandemik COVID-19, juga dikenali sebagai pandemik koronavirus 2019–2020. Berikutan daripada itu kebanyakan negara telah pun mengambil langkah berjaga-jaga untuk melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Daftar Percuma dan Jual Produk anda secara online di pgmall.my



Berikutan daripada Perintah Kawalan Pergerakan tersebut ianya banyak memberi kesan kepada ekonomi negara lagi-lagi buat peniaga kecil khususnya. Tambahan lagi jika peniaga kecil itu hanya mempunyai satu mata pencarian. Sehubungan dengan itu banyak perniagaan-perniagaan kecil mahupun besar sudah mula bergiat aktif dalam penjualan atas talian atau lebih dikenali penjualan online.


Disini Cik iena ingin mencadangankan satu platform penjualan online yang boleh anda sertai sekiranya anda ingin terus menjual barangan dagangan anda. Platform penjualan online yang Cik iena maksudkan adalah  pgmall.my .

Jom Jual Produk anda secara online di pgmall.my


PG Mall ataupun pgmall.my merupakan Platform e-dagang Nombor 1 Malaysia dimana ianya merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia.Ianya  telah ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi dan sehingga kini terdapat lebih daripada 1,000,000 pelanggan berpangkalan (dan masih berkembang) di seluruh Asia Tenggara (SEA).


PG Mall juga merupakan satu-satunya platform membeli-belah dalam talian yang berkonsepkan Consumerchant (ConsuMerchant concept).  Di PG Mall terdapat 'added value' dimana pembeli dan penjual akan menikmati cashback dari pihak PG Mall. Konsep ConsuMerchant ni adalah yang pertama di dunia dimana kita sebagai pembeli boleh dapat cashback daripada pembelian sendiri setiap kali membeli - belah di PG Mall. Selain itu pembeli atau pengguna juga turut mendapat cashback daripada pembelian oleh pembeli lain yang mendaftar melalui referral link.

Daftar Percuma dan Jual Produk anda secara online di pgmall.my
Antara kempen yang terdapat di PG Mall bagi membantu mempromosikan peniaga


Untuk pengetahuan PG Mall adalah satu-satunya platform yang mempunyai semua rakan e-wallet  utama iaitu Maybank QRPay, TouchnGo e-wallet, Boost, GrabPay, Alipay dan macam-macam lagi. Dengan adanya pelbagai cara pembayaran secara dalam talian ini ianya dapat memberi dorongan kepada peniaga untuk menjual barangan mereka dan mendapat lebih banyak pembeli yang membeli barangan jualan mereka di PG Mall .

Daftar Percuma dan Jual Produk anda secara online di pgmall.my



PG Mall disatukan dengan SelluSeller, EasyStore, iStoreiSend, urStore, tresGo, Etailer Gateway, Red Dino.Sekiranya penjual menggunakan penyedia perkhidmatan yang dinyatakan diatas, PG Mall sangat mengalu-alukan anda untuk menyertai  PG Mall kerana PGMall sudah pun bekerjasama dengan mereka.Jadi ianya lebih mudah untuk diuruskan.


PG Mall juga bekerjasama dengan kesemua rakan kurier yang bertanggungjawab memastikan produk
yang dibeli pelanggan sampai ke tangan pelanggan.

Pelbagai kempen yang dilakukan di PG Mall beserta diskaun-diskaun hebat yang ditawarkan juga dapat menarik perhatian para pembeli tanpa perlu anda membuat promosi. PG Mall menyasarkan sekurang-kurangnya 10k penjual untuk menyertai PG Mall tahun ini bagi memenuhi keperluan dan kehendak pengguna PG Mall.

Sekiranya anda mempunyai produk untuk dipasarkan, anda boleh sertai seller.pgmall.my untuk memasarkan produk anda dan seterusnya ianya dapat membantu mengembangkan lagi perniagaan anda.


Kenapa anda perlu menjual barangan anda di PG Mall ?


Pelbagai barangan boleh dijual di PG Mall. Anda boleh menjual pelbagai jenis barangan di PG Mall  dan tidak kira dimana anda berada asalkan dalam Malaysia anda boleh mendaftar sebagai peniaga.


Daftar Percuma dan Jual Produk anda secara online di pgmall.my
Antara kempen yang terdapat di PG Mall bagi membantu mempromosikan peniaga



Untuk pengetahuan anda, PG Mall mempunyai kumpulan pelanggan yang menyokong kuat yang mempromosikan peniaga di PG Mall ke rangkaian dan media sosial mereka mengenai pengalaman membeli-belah mereka di PG Mall.

Selain itu, PG Mall mempunyai pasukan MIS dalaman yang kuat yang membolehkan peniaga  melakukan pelbagai kempen dan integrasi kedai kreatif untuk membantu peniaga  memasarkan produk jualan mereka.


Pelbagai kaedah pembayaran yang ditawarkan dari e-banking hinggalah ke e-wallet . Jadi amat mudah untuk pelanggan membeli barangan anda kerana terdapat pelbagai jenis kaedah pembayaran atas talian.


Tiada kos pendaftaran dikenakan untuk menjadi peniaga di PG Mall.Anda tidak perlu ke pejabat pos untukpost barangan tersebut. Pihak kurier sendiri akan datang ke lokasi anda untuk mengambil barang tersebut untuk dihantar kepada pelanggan.


Keistimewaannya lagi PG Mall bekerjasama dengan banyak rakan dagangan e-banking dan e-wallet  yang mana pada setiap bulan mereka sendiri akan membuat ads untuk mengajak pengguna-pengguna mereka membeli-belah di PG Mall. Sedikit sebanyak ini juga akan dapat beri kebaikan kepada peniaga yang berdaftar di PG Mall.



Kepada anda diluar sana yang mempunyai perniagaan sendiri yang ingin memasarkan barangan anda secara dalam talian ataupun online. Ada boleh mendaftar di seller.pgmall.my



#PGMall #PGMallSeller #PGMallMerchant #onlinebusiness #Selluseller #easystore #istoreisend #urstore #tresgo #etailergateway #RedDino

About PGMall:

Website: www.pgmall.my
Facebook: www.facebook.com/PGMallOfficial
Instagram: PGMall.my

 


26 comments:

  1. Bagus peluang yang ada ni, buat mereka yang suka meniaga jangan lepaskan peluang ni, banyak yang di tawarkan, sampaikan yuran pun percuma kan...nanti nak share kat kawan tu...

    ReplyDelete
  2. oh dkt pgmall.my pn bole jual produk juga ye..ingt bole shopping je...nk plak daftar percuma sure yg nk jual produk tkkn lpskn peluang ni...tq for sharing

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah kita boleh jual barang dekat sini jugak :)

      Delete
  3. Kak takin Iena kalu bab jual beli ni memang suka kan.. bagus lah ada bnyk platform untuk jualan.

    ReplyDelete
  4. Kalau kita ada produk sendiri dah lama daftar kat platform online macam ni musim sekarang memang cara ini paling ramai orang guna heheheheh boleh luaskan perniagaan rugi kalau siapa tak menggunakan peluang yang ada sekarang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha samalah ngan iena..tp xde produk nak jual ni ha :D
      peniaga2 baru ok sgt cuba jual brg kt sini :D

      Delete
  5. PG Mall ni macam Lazada dan Shopee kan? Bagus lah PG Mall membantu usahawan untuk promosi produk jualan masing masing. Hari ni nak try usha PG Mall ni.

    ReplyDelete
  6. dulu kakak gunakan PG Mall ni buat invest emas je, sekarang baru tau ada e-mall.. senang dah semua sekali jalan.. hee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahh iena pun guna utk beli emas. Sebelum ni dia buat pg mall beli pakai emas tp iena tak beli pn sebab emas iena beli tuk simpan..thn ni baru iena perasan dia da tukar boleh bayar pakai MYR..kalau pakai MYR blh a shopping ..kalau pakai emas mmg tak la iena shopping sb iena kumpul emas :D

      Delete
  7. Dah lama rupanya PG Mall ni beroperasi. Saya baru tahu ni. Nampak sangat bukan jenis kaki shopping online kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahh lama jugak berasal dari jual emas..sblm ni PG Mall kene bayar pakai emas klu x silap..mayb ade yg request bayar pakai MYR..bayar pakai emas jarang orang nk beli sb emas org beli tuk investment tuk simpan :D

      Delete
  8. banyak platform macam ni memudahkan sellers buat bisnes melalui online. all the best

    ReplyDelete
  9. Byk sekarang platform utk seller online ye. Hopefully pgmall dpt jaga kualiti seller mcm platform lain2

    ReplyDelete
  10. banyak platform e-commerce zaman sekarang open utk semua peniaga kembangkan perniagaan mereka. So, alang² dah free daftar di PG Mall ni, rugi la kalau tak join.

    ReplyDelete
  11. Kak pun baru tau psl PGMALL ni, lglah blh jual produk, tq for sharing nti kena tgk lanjut

    ReplyDelete
  12. Musim PKP ni memang duk cari barang online je. So buat peniaga, ini la masanya nak berubah ke arah bisnes atas talian kan. Tapi bagus la PG Mall ni, dah la takde yuran pendaftaran, pastu seller tak yah susah-susah nak pi pos barang plak tu

    ReplyDelete
  13. belum lagi soping online 1-2 minggu ni.
    jengah jengah jer semua platform online. aduh, menggugat iman :) ha ha ha ha...
    sape yg berniaga , kena usha la pgmall ni kan.

    ReplyDelete
  14. Dah makin banyak platform penjualan online sekarang. Senang org nak membeli belah kan. Tak perlu lama-lama kat kedai, boleh compare kag hp atau computer je

    ReplyDelete
  15. Aslm..sy da dftar..pndftaran brjya..tp bila nak log in x dpt..knpa yaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam..saya bukan bahagian teknikal pgmall..saya cuma blogger yg tulis artikel mengenai pgmall..
      boleh email ke merchant@pgmall.my

      Delete
  16. Kalau kita hnaya dropship barang dan barang jualan tiada pada kita, boleh ke kita daftar as peniaga di PG Mall ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sure boleh ke tak yang tu tp biasanya di shopee boleh tp mereka akan tulis item tu pre order

      Delete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve