Day 1 at Pulau Pinang:MAKAN2 & BERSIAR2 DI PERSISIRAN PANTAI QUEENSBAY


Aktiviti malam ni, 
just terjah2 je..
takde dlm itinerary lg.
 
So tonight just keluar cari tempat makan yang terdekat.
jalan2 terjumpalah 
queensbay
Makan kt sini jew

Sementara tunggu makanan sampai
Bergamba dgn pakwe ni dlu
sibuk nak amek gambar ngan kakngah



Mlm ni cik iena makan meehoon tomyam je
hehe almaklumlah cik iena ni bukan penggemar makan luar 
so kalau makan luar
balik2 menu yang sama 
haha

Yg laen makan nasi goreng2
makan kueyteow goreng
sotong kankung

Naseb sume sedap2
siap tambah order lg

tp cik iena tak tambah order la
perot kecik je


Sebelum sampai destinasi makan tadi
Naqib nampak funfair
dia beriya ajak kesana

maka nya kesana lah kami








ehh terjumpa Tempat comel amek gamba





dah lama.rasenye tak masok funfair..
cik iena takdr la nak main apa2

tapi nak kene teman tuan putera ni ha

layan kan aje leww






hehe maen game bebudak je
lalalala


kak yong kene naek ngan dady
sebab yg kakyong ajak naek tu kakngah pitam nanti pusing2 lelaju



lepas puaskan hati naqib nak g funfair..
jejalan kt persisiran pantai queenabay
dekat je
sebelah funfair









selepas lepak kat sini
kami pun balik..


nihhh budak naqib ni takkan masok tido dalam bilik selagi kakngah tak masuk

kakngah tengah update blog ler nie..



baring kat kakngah dia

kesian plak tengok dia
ajak la masok bilik
tidurkan dia

hehe bagi can mummy n daddy dorang honeymoon

mlm ni dan dua mlm lg
budak2 tidur dgn kak ngah..


wokiess
tuan putera kitew da titun


najihah je masih tak tido lagi

nak tunggu kakngah tido sekali
kakngah asyik menghadap henset je nak update blog

maap yer sayang..
ok skrg cik iena kene stop menulis
kalau tak
najihah tak tido la

okiess 
niteeeee

















Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com


0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve