Pelbagai Biskut Raya Untuk Tempahan



Hari raya menjelang tiba, pasti ada diantara kita yang masih tercari-cari biskut untuk juadah hari raya .Cik iena suka beli yang homemade. Cik iena tak suka beli di pasar malam atau di mall atau di kedai-kedai  yang buat dari kilang jual longgok-longgok tu, rasa dia kurang enak berbanding yang homemade di buat penuh kasih sayanng gituw :) . Pada yang masih tercari mencari biskut raya boleh lah beli ya . Lokasi di sekitar Kuala Lumpur . Biskut2 ini di jual setiap tahun oleh individu yang sama. Kawan cik iena lah. Bukan cik iena tau . Cik iena memang suka buat biskut raya time raya tapi untuk makan sendiri la. Untuk jual masih belum arif lagi . Okay jemput layan gambar kot2 ada yang berkenan ke kan boleh la hubungi no di bawah

Untuk tempahan boleh hubungi
sms/call/whatsapp
Atiera Ariatie
 
0172800953
 



Homemade Biskut Samperit 
RM 25 / 50 pcs


Homemade Biskut Samperit
Homemade Biskut Samperit



Homemade Almond Ball Crunchy
RM28  / 50 pcs


Homemade Almond Ball Crunchy
Homemade Almond Ball Crunchy



Homemade Biskut Mazola
RM25 / 50 pcs


Homemade Biskut Mazola RM25 / 50 pcs
Homemade Biskut Mazola RM25 / 50 pcs


Homemade Biskut Untaian
RM25 / 50 pcs

Homemade Biskut Untaian
Homemade Biskut Untaian


Homemade Crystal Ball
RM28 / 50 pcs


Homemade Crystal Ball
Homemade Crystal Ball


Homemade Mocha Nestum
RM28 / 50 pcs

Homemade Mocha Nestum
Homemade Mocha Nestum


Homemade Biskut MR Arrogant
RM28 / 50 pcs

Homemade Biskut MR Arrogant
Homemade Biskut MR Arrogant



Homemade Pandan Coconut Flakes
RM28  / 50 pcs
Homemade Pandan Coconut Flakes
Homemade Pandan Coconut Flakes



Homemade Biskut Papa Cheese
RM28 / 50 pcs



Homemade Biskut Papa Cheese
Homemade Biskut Papa Cheese



Homemade Biskut Purple Velvet
RM28 / 50 pcs

Homemade Biskut Purple Velvet
Homemade Biskut Purple Velvet




Homemade Biskut Sembilu Kasih
RM28 / 50 pcs

Homemade Biskut Sembilu Kasih RM28 / 50 pcs
Homemade Biskut Sembilu Kasih RM28 / 50 pcs


Homemade Sesame Cresent
RM28 / 50 pcs


Homemade Sesame Cresent
Homemade Sesame Cresent




Homemade Snow Almond
RM 28 / 50 pcs

Homemade Sesame Cresent
Homemade Sesame Cresent


Homemade Strawbery Almond Stick
RM 28 / 50 pcs

Homemade Strawbery Almond Stick
Homemade Strawbery Almond Stick


Homemade Suji Berkacang
RM 28 / 50 pcs

 Homemade Suji Berkacang


Homemade Suji Berkacang
 

Pelbagai Biskut Raya Untuk Tempahan



Homemade Almond Cornflake
RM28 / 50 pcs

Homemade Almond Cornflake



Homemade Biskut Cornflake
RM 24 / 50 pcs

Homemade Biskut Cornflake


Homemade Almond London
RM34 / 50 pcs

Homemade Almond London



Homemade Biskut Hello Kitty
RM28 / 50 pcs


Homemade Biskut Hello Kitty



Tak tau nama hehe
RM 25 / 50 pcs

Pelbagai Biskut Raya Untuk Tempahan

Homemade Kuih Tiram/Lidah Buaya

Homemade Biskut Tiram



Homemade: Biskut Cornflakes Coklat 
RM20 / 45 pcs



Homemade: Biskut Cornflakes Coklat RM20 / 45 pcs



Homemade Choclate Chip 
RM25 / 50 pcs


Homemade: Biskut Cornflakes Coklat RM20 / 45 pcs



Homemade Biskut Samperit Panjang
RM24 / 50 pcs


Homemade Biskut Samperit Panjang


Homemade Biskut Samperit Pandan
RM25/ 50 pcs

Homemade Biskut Samperit Pandan


Pelbagai Biskut Raya Untuk Tempahan



Untuk tempahan boleh hubungi
sms/call/whatsapp
Atiera Ariatie
 
0172800953

Nota Blog : Bila update pasal biskut raya teringat arwah nenek , cik iena panggil wan sentel . Rindu arwah . Kalau nak raya tu kalau arwah kat rumah iena memang time buat biskut raya dia ada tengok sama . Arwah tak suka cucu nya buat biskut raya guna mesin pemukul telur pemukul tepung . Arwah akan suruh pukul telur gula manually guna senduk kayu. Ayoyoyo lenguh tangan cik iena okay. Tapi itu lah kenangan terindah menjelang raya . time wan duk perhati  tu kami ikutlah pukul pakai senduk kayu, wan masuk tidur je hahaha keluarkan mesin ajaib :)
Paling tak boleh lupa ade buat biskut kopi terlebih tepung jadi keras. Arwah baling kat dinding .. hahah keras macam batu katanya haha Biasalah masa tu sekolah lagi buat biskut raya mmg mcm tu lah jadinya. Mak bekerja, anak berperang buat biskut raya.. Al fatihah untuk Arwah nenda tercinta . Wannn rindu kuih samperit and bahulu wan T__________T

iena eliena



Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com


0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog