Grab The Promo
Showing posts with label Dusun. Show all posts
Showing posts with label Dusun. Show all posts

Jom Menyapu dan mengemas!!


Jom kita bersihkan dusun..oppss nk bersihkn dusun penat tu..
besar kwsn nyer..kiter bersihkan sekitar kwsn pondok nk lepak2 nie jer lah yer..
huhu rajin nyer saye menyapu..
nie tgh sapu sampah2 daun2 yg jatuh nie..
huhu bangun je pagi dah pergi dusun..
nk kutip buah durian..
takut d curi oleh mat pet..
haha durian slalu jek kene curik..
kalau tak dtg kutip pas subuh..tak merase ler..
sementara abah g kutip durian..
kami mengemas ler kat pondok tu
;)
















































Location : Dusun Sg Hijau,Hulu Rening,Btg Kali
date : 26 JUNE 2010 (Sabtu)
Current mood : sangat penat..sorry gambo takde keterangan..layan kan ajerlaa..
nti bile free akan d update

Cendawan pelik !!


Cendawan nie iena jumpa kat dusun mase mengemas2 kat pondok tu..
cam pelik jer cendawan nie..
tp cendawan nie tak boley mkn okey..
cendawan liar nie..huhu beracun kot..
bentuk dia mule2 pandang macam jala ikan tu..












hehe pelik kan bentuk cendawan nie..
keesokan hari nyer dtg cendawan nie dh xder..
layu kot..



Location : Dusun Sg Hijau,Hulu Rening,Btg Kali
date : 26 JUNE 2010 (Sabtu)
Current mood : sangat penat..sorry gambo takde keterangan..layan kan ajerlaa..
nti bile free akan d update

Tolong....... Tolong !!!!


Tolong jangan bunuh sayaaa...












haha iena dh takder keje lah tu..
sebenarnyer nk amek gambo bnyk lg wat mcm kene culik la..
tp tak boleh ler..anak buah iena menangis
dia sayang mummy dia nie ha...
dia ingt budak2 nie betul2 nak bunuh mummy dia..
menjerit2 kat depan tu.. "Lepaskan lah mummy lepaskanlah mummy" ayoyoyooo piera ni kacau btl ler..
terpakse lh bukak kang tak pasal2 demam si budak piera tu menjerit2..
nie lah entry permulaan sebagai pembuka untuk entry2 yg bakal menyusul..
huhu pasni wt entry ler pasal ujung minggu d dusun durian
uhuuuuu

Location : Dusun Sg Hijau,Hulu Rening,Btg Kali
date : 26 JUNE 2010 (Sabtu)
Current mood : sangat penat..sorry gambo takde keterangan..layan kan ajerlaa..
nti bile free akan d update

Berkelah & small Reunion for SPM 2002 SMKSM & Yang Seangkatan Dgnnyer

Salam to all my friend..
ehee iena plan hujung minggu ni nk berkelah dgn kwn2 lama kt skolah dlu sambil menunggu durian jatuh..
hehe skrg kn musim buah kat btg kali..
rase cam best plak berkelah sambil tunggu buah durian kan..
tapi sungai kat dusun iena tu biasa2 jer lah yer kawan2..
yang pasti air nyer jernih dan sejuk + bersih..tiada pencemaran lg owkay..
yang paling special ade buah durian ler..
sambil2 kiter mandi tu boleh lah kutip buah durian yg jatuh + makan durian..
mak kate musim buah kali nie..buah yg lain xbnyk..buah durian saje yg bnyk..
so kiter mkn durian lh yer kwn2..
berdoalah supaya ahad tu banyak buah durian jatuh k..
nYuMMyyy...
nampak nyer sabtu nie iena kene g survey kat dusun dlu lah..
nak cari tempat tuk lepak..
almaklumlah dusun tu time musim buah jer org dtg..
haha ..owkeh2 cukup sudah bebelan iena..
jom layan cket gambo iena dulu2 kat dusun






































































haha bnyk nyer gambo..
nie time zaman mude2 dulu..
now dh bertudung k..
dh tue lh kate kn
;)
lalalalaaaaa
harap sangat2 my friend dpt join
okehh my prenzzz nie link event nie..approve invitation k
Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve