Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Friday, September 5, 2014

CABARAN 30 HARI | DAY 4 : BUKU KEGEMARAN ANDA


 
Buku kegemaran cik iena ? 
wahh da tua2 nie jarang pulak baca buku.
cik iena tak berapa minat nak baca buku
kalau baca pun buku yang berkaitan pelajaran.
Dalam 3 bulan yg lepas cik iena baru je berpindah dan buku2 tu semua da buang.
Buku2 programming
Almaklumlah cik iena nie programmer
hehe tu jela buku yang disimpan
memandangkan banyak sangat.
Time pindah ritu buang je
sayang jugak tapi takde siapa nak diwariskan buku2 tu
takde sedara mara yang amik aliran yang sama 
(^_~)

So sekarang buku yang ada pada cik iena 
buku nie je lah
 

haha kenapa buku asas solekan
sb cik iena buat freelance modelling
kene tau mekap siket2

if ade emergency case
make up artist tak dtg
blh mekap sendiri
And senang kalau nk pergi mana2 event
mekap sendiri je
takyah nak bayo2 make up artist dah
kan jimat
(^_~)

Selain buku make up 
ade buku jahitan baju, jahitan manik
and buku masakan
buku2 tu cik iena tinggalkan dekat kampung
(^_~)

Okies
sampai sini je kot
tak tau nk tulis ape





.::CABARAN 30 HARI::.

















Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com

No comments:

Post a Comment

Facebook Comment