Grab The Promo

Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU WHITE Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato


Memiliki kulit yang putih, halus dan mulus serta pinkish semestinya menjadi dambaan kaum wanita khususnya. Dewasa kini terdapat pelbagai jenis produk makanan tambahan yang bertujuan untuk mencerahkan wajah dan tubuh badan.

Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato


Antara produk makanan tambahan yang bertujuan untuk mencerahkan menggunakan kolagen sebagai bahan utama . Tetapi tahukah anda Kolagen boleh menjadi pembunuh secara senyap atau perlahan.

Kolagen Pembunuh Dalam Senyap


Makanan tambahan kolagen semakin mendapat tempat di hati masyarakat memandangkan khasiatnya dikatakan mampu mengembalikan keanjalan dan mencerahkan kulit. Namun, tahukah bahawa kolagen boleh menjadi pembunuh dalam senyap?


Kolagen Pembunuh Dalam Senyap


Di pasaran, terdapat pelbagai produk dengan kandungan kolagen yang dijual sehingga 20,000Mg. Pengambilan kolagen dalam kuantiti banyak boleh memberikan kesan kepada fungsi hati dan buah pinggang yang akan menyebabkan kegagalan kepada fungsi kedua-dua organ penting ini.

Untuk pengambilan kolagen, pastikan, jangan tersalah langkah, lihat dahulu  kandungan kolagen dan dapatkan nasihat daripada pakar.

Selain daripada pengambilan Kolagen sebagai makanan tambahan untuk mencerahkan wajah dan tubuh, terdapat lagi produk pencerah lain yang boleh anda cuba di mana ianya berasaskan susu dan juga terkandung makanan sunnah di dalamnya iaitu Kurma dan Madu yang mana kita sendiri tahu betapa banyaknya khasiat makanan sunnah tersebut..

Susu pencerah yang cik iena maksudkan adalah MIRUKU Susu Campuran Kurma, madu dan Tomato.

MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato 


Ia merupakan minuman susu untuk kesihatan kulit yang kaya dengan ekstrak tomato dimana ianya membantu mencerahkan kulit serta melembabkan kulit agar kelihatan cantik.


MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato



Susu ini sedap diminum  kerana ianya Berperisa strawberry. Ia juga sesuai diminum oleh Lelaki Dan Wanita. Produk ini telah diperakui oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan diklasifikasikan dalam kategori FDI (Food-Drug Interphase).


Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato






Ianya boleh diamalkan oleh semua golongan tidak kira muda mahulun tua serta wanita mahupun lelaki. MIRUKU WHITE menggunakan bahan-bahan semulajadi seperti Tomato, Kurma, Madu (Bahan Utama).

Miruku White merupakan susu tanpa kolagen yang bertujuan untuk memutihkan kulit secara sihat  dan sekata.. Selain untuk kecantikan ianya juga mengekalkan tenaga sepanjang hari

Bagaimana Susu Pemutih Miruku White Dapat Cerahkan Kulit Anda Secara Semulajadi ?


Dengan pengambilan  dua kali sehari setiap pagi dan malam sebelum tidur ia mampu mencerahkan kulit  secara semulajadi.  Ramuan yang terdapat di dalam Miruku White mengandungi khasiat yang tinggi terhadap tubuh badan.


Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato



Tomato

Tomato mengandungi banyak khasiat . Ianya mampu mencerahkan serta melembabkan kulit wajah serta mengurangkan kadar minyak yang berlebihan dan juga bertindak sebagai pelindung sinaran UV dan menghilangkan jerawat. .

Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato

Madu


Madu mempunyai khasiat yang sangat banyak . Selain untuk kesihatan , madu juga bermanfaat kerana ia memiliki kandungan yang mampu mengikat zat air sehingga dapat menjadikan kulit gebu dan awet muda. Madu sangat efektif untuk mengecilkan pori-pori wajah.

Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato


Kurma


Kurma mengandungi Vitamin A yang mampu menyingkirkan sel kulit mati serta Vitamin B5 yang mampu memperbaiki kulit rosak disebabkan oleh radikal bebas serta masalah dapat mengatasi masalah kulit.

Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato
Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato

Buah Delima

Buah delima boleh melindungi epidermis dan dermis kulit dengan membantu pengembalian sel kulit, menolong perbentukan semula tisu-tisu badan, penyembuhkan luka-luka dan memperbanyakkan peredaran darah ke kulit.

Cara Pengambilan Miruku White


Miruku White diambil dua kali iaitu sebelum sarapan dan sebelum tidur.
Campurkan 2 skop Miruku White ke dalam 200ml air dan minum segera selepas di kacau sebati.
Pengambilan Miruku White yang konsisten mampu mencerahkan kulit seawal dua minggu .


Kesan Sampingan ?


Miruku White tidak menggunakan kolagen dan bahan berbahaya seperti merkuri , jadi ianya tidak mempunyai kesan sampingan . Penguunaan yang konsisten mampu mencerahkan kulit anda.





Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato




Review Miruku White


Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato

Secara keseluruhannya cik iena sangat menggemari rasa susu strawberi yang seakan-akan susu strawbery Dutch Lady . Kebiasaannya ada sesetengah susu yang rasa hamis . Berbeza dengan susu miruku white ini. Ianya tidak Hamis. Maafkan cik iena dalam video cik iena sebut tidak hanyir. Salah pula penggunaan perkataan tu :)

Kesan Miruku White ?


Selama tempoh pengambilan selama lebih kurang seminggu setengah cik iena merasakan perubahan warna kulit tubuh badan yang cerah . Untuk Cik iena kesan pada wajah agak lambat nampak berbeza dengan tubuh badan yang ketara perubahan warna .

Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato
untuk cik iena warna kulit tubuh lebih cepat cerah berbanding wajah. Maaf jerawat nan seketul itu jerawat setiap bulan (period)


Cik iena mengambil 2 skop sekali minum dan dua hari sekali tetapi adakalanya cik iena terskip . Untuk cara pengambilan cik iena ini Sebotol Miruku White bertahan untuk seminggu setengah :)

Mungkin sebab cik iena suka rasa susu ala-ala dutch lady adakalanya terlebih dua skop sebab sedap tapi cik iena tak perlu risau kerana ianya tidak mengandungi kolagen seperti mana yang kita pengambilan kandungan kolagen berlebihan boleh merosakkan buah pinggang kita.

Selain daripada itu apa yang cik iena perasan masalah resdung cik iena berkurangan . Hidung cik iena tidak gatal seperti sebelum pengambilan Miruku White . Cik iena mengalami alahan yang sangat teruk. Alah pada makanan laut, makanan yang gatal serta Alah pada habuk dan bulu kucing .

Setelah pengambilan Miruku White Hidung cik iena kurang gatal apabila memakan makanan yanng terlarang :D . Cuma alahan pada bulu kucing masih ada . Mungkin pengambilan konsisten selama 3 ke 6 bulan boleh hilangkan siapa tau kan :)


Video Review Miruku White




Adakah Cik iena akan beli lagi ?


Jawapannya Ya kerana cik iena suka akan Hasilnya dan juga cara pengambilan yang mudah. Hanya bancuh dua skop susu.  Tetapi untuk pengetahuan semua kesan pengambilan supplement atau makanan tambahan adalah bergantung kepada individu serta lifestyle seseorang itu .


Cerah Tanpa Kolagen Dengan MIRUKU Susu Campuran Kurma Madu Dan Tomato


Kepada anda yang masih tercari-cari produk makanan tambahan untuk mencerahkan kulit tanpa perlu risau kandungan kolagen berlebihan yang merbahaya anda sewajarnya mencuba Miruku White.


BELI MIRUKU di JOM BELI MIRUKU WHITE


Untuk Maklumat Lanjut Layari :


Website : https://putihsampaipinkish.com/
Facebook : Miruku White Cikgu
Instagram : https://www.instagram.com/mirukuwhite_hq/



REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES



Sememangnya wanita dan kecantikan tidak dapat di pisahkan. Jika sebelum ini cik iena kongsikan mengenai Kitsui Korean White, artikel seterusnya cik iena kongsikan tentang supplement yang cik iena amalkan bersama korean white selama dua minggu iaitu Stemcell Mixberries.


REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

KITSUI STEMCELL MIXBERRIES


Ia diformulakan daripada campuran buah beri. Stemcell Mixberries ini  merupakan hasil daripada campuran pelbagai beri . Campuan Beri ini dapat mengatasi masalah lingkaran gelap bawah mata,kulit kering dan melindungi kulit dari sinaran UV.  Untuk sekotak stemcell Mixberries ianya mengandungi 15 paket x 15 gm.


REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

KELEBIHAN STEMCELL MIXBERRIES



  1. Anti Oxidant Semula jadi.
  2. Melindungi daripada sinaran UV.
  3. Mengatasi pembentukan garis-garis halus wajah.
  4. Menghilangkan kerutan, kantung mata dan lingkaran gelap di bawah mata.
  5. Menjadikan kulit tidak kering, dan lembab.
  6. Mengatasi masalah kedutan halus
  7. Mengatasi masalah kulit kering
  8. Membantu pertumbuhan sel baru
  9. Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran.
  10. Merendahkan kolestrol serta menguatkan jantung.
  11. Melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti
  12. Mampu menaturalkan kulit yang nipis atau terbakar akibat terdedah kepada cahaya matahari yang lama.



KANDUNGAN KITSUI STEMCELL MIXBERRIES


REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

Elderberry


Melindungi sel-sel stem epidermis kulit daripada tekanan UV
Kelewatan penuaan sel-sel penting
Perlawanan foto-penuaan
Untuk kulit kelihatan penting dan sihat


Kranberi


Kesihatan jantung lebih baik
Membantu dalam penurunan berat badan
Menggalakkan kesihatan kulit
Membantu masalah pencernaan
Meningkatkan kesihatan selular

Raspberry


Merangsang Sistem-Imun
Memberi kesan untuk Anti-Penuaan
Lebih bertenaga
peredaran darah yang lebih baik

Blueberry


Meningkatkan Fungsi Mental
Meneutralkan radikal bebas
Mengurangkan Pigmentasi, jeragat dan  bintik hitam
Membaiki lingkungan gelap bawah mata, penglihatan dan tekstur kulit


Anggur Merah


Anggur mengandungi antioksidan kuat yang dikenali sebagai polifenol, yang boleh melambatkan atau mencegah pelbagai jenis kanser, termasuk esophageal, paru-paru, mulut, pharynx, endometrium, pankreas, prostat dan kolon. Resveratrol yang terdapat dalam wain merah terkenal dengan kesihatan jantung ialah sejenis polifenol yang terdapat dalam kulit anggur merah.

Anggur hitam


Salah satu kesan yang baik memakan buah-buahan dan sayur-sayuran seperti blackcurrants adalah untuk antioksidan terhadap keadaan seperti penyakit kardiovaskular, kanser dan penyakit-penyakit degeneratif penuaan. Sebatian antioksidan utama di dalam blackcurrants ialah phenolics (termasuk flavonoid dan antosianin) dan vitamin C.
Warna ungu/ hitam blackcurrants menunjukkan kehadiran antosianin, yang mempunyai aktiviti antioksidan yang sangat istimewa serta meningkatkan kualiti kesihatan yang lain.

Strawberi


Sifat-sifat antioksidan dalam strawberi juga boleh membantu untuk mencegah katarak dan kabur mata dimana boleh menyebabkan buta pada usia tua. Mata kita memerlukan vitamin C untuk melindungi daripada terdedah kepada radikal bebas dari sinaran UV matahari yang terik, yang boleh merosakkan protein dalam kanta. Vitamin C juga memainkan peranan penting dalam mengukuhkan kornea dan retina mata itu.


CARA PENGGUNAAN KITSUI STEMCELL MIXBERRIES:


Tambah 1 paket (15 gram) untuk 150ml air suam. Goncang dan minum dengan segera. Minum air yang mencukupi sepanjang hari untuk hasil yang terbaik.

1 paket sehari, minum sebelum tidur.

SUPER HEALTH BRAND


Untuk pengetahuan Kitsui merupakan supplement makanan tambahan yang mendapat pengiktirafan Asia Pacific Super Health Brand




REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES 

REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

Untuk pengetahuan cik iena telah mengamalkan Kitsui Stemcell Mixberries selama dua minggu bersama Kitsui Korean White .

Cik iena mengamalkan Stemcell Mixberries  pada waktu pagi selepas sarapan  danKitsui Korean White pada sebelah malam sebelum tidur.


Lingkaran Gelap Bawah Mata Berkurangan


Cik iena dapati lingkaran gelap bawah mata berkurang. Kadar kedutan tak banyak seperti sebelum ini. Untuk cik iena yang berusia dalam lingkungan 30 an sememangnya mengalami masalah kulit berkedut di bawah mata. dengan  stemcell ini masalah tersebut berkurangan.



REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

Solekan Tidak merekah


Cik iena yakin ramai juga yang mengalami masalah solekan merekah. Ini adalah kerana kulit kita kering. Dengan stemcell ini kulit kita sentiasa lembab .


Solekan Mudah di Aplikasi

 Dengan mengamalkan supplement ini kulit lebih lembut dan solekan mudah diaplikasi serta hasil solekan lebih flawless dan cantik.


Sesuai Untuk Wanita bekerjaya Yang Ingin Cantik Tapi Kesuntukan Masa

Produk ini sangat sesuai untuk wanita bekerjaya yang kurang waktu untuk menjaga kecantikan dengan memakai pelbagai krim muka  seperti cik iena. Dengan mengamalkan supplement ini juga boleh membuat kulit wajah sihat, cantik dan  berseri.

Masalah Alergik Berkurangan

Cik iena dapati cik iena kurang mengalami masalah alahan pada habuk serta alaham pada makanan laut.

Selesema Sembuh Cepat


Jika sebelum ini tubuh badan cik iena mamakan masa yang lama untuk sembuh dari selesema. Berbeza dengan semasa pengambilan stemcell ini. Selesema cepat sembuh :)


REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

Cantik dan Sihat dengan Kitsui Stemcell Mixberries (Cantik Luar Cantik Dalam)


Apa yang cik iena suka selain untuk kecantikan ianya juga untuk kesihatan dalaman. Antibodi akan kuat dan kita sukar untuk dijangkiti penyakit.


REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

Seperti yang cik iena maklumkan di awal artikal cik iena mencuba dua produk dari kitsui  dimana dalam artikel sebelum ini cik iena telah kongsi mengenai Kitsui Korean White . Kedua-dua produk ini boleh diamalkan  bersama dimana salah satu diamalkan pada waktu pagi dan satu lagi pada waktu malam. Selepas pengambilan kedua-dua produk anda seharusnya meminum air masak yang cukup bagi membantu ianya bertindak balas dengan baik dan cepat.


Review Kitsui Korean white
Review Kitsui Korean white dan kitsui stemcell mixberries





VIDEO REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES



Kitsui Produk Makanan Tambahan Mampu Milik


Kenapa cik iena katakan ianya mampu milik kerana harga yang di tawarkan adalah lebih murah berbanding jenama lain disamping. Kitsui Stemcell Mixberries  boleh didapati dengan harga RM 38.80 di Lazada dan shopee. Jika seller jual atas RM50 jangan beli sebab harganya tak semahal itu. Ada yang sengaja menaikkan harga bila ianya mendapat permintaan yang tinggi.

BUY 6 FREE 1


Untuk pengetahuan semua, Terdapat promosi beli 6 percuma satu. Beli 6 produk dari mana-mana produk kitsui dan anda akan dapat percuma satu produk kitsuii. Tertakluk pada terma dan syarat sila baca di BUY 6 FREE 1

BUY 6 FREE 1
BUY 6 FREE 1


Di mana untuk dapatkan produk kitsui ?


Kepada anda yang berminat untuk mencuba produk ini anda Boleh dapatkan di guardian, watson dan lazada. Boleh juga dapatkan dgn HQ Kitsui penghantaraan secara percuma ke seluruh malaysia termasuk sabah dan sarawak.



NEW UPDATE  SEPT 2020

Buy Kitsui Weigh Management Product @ Watsons Royal Lipo: https://t.productlink.io/a42b8m

Belly Loss Fiber : https://t.productlink.io/a42b8n Meal Replacement : https://t.productlink.io/a42b8o coco-xs-lite : https://t.productlink.io/a42b8p 

 

Buy Kitsui Beauty Product @ Watsons

Whitenin BB : https://t.productlink.io/a172b8r Korean Whitie + Plus Tomato : https://t.productlink.io/a42b8t Korean White : https://t.productlink.io/a42b8u Generation 3 Colla : https://t.productlink.io/a42b8v Stemcell Mixberries : https://t.productlink.io/a42b8w Pimple Away : https://t.productlink.io/a42b8x Whitenin B.B. Drink : https://t.productlink.io/a42b8y


 

Untuk Maklumat Lanjut Mengenai Produk Kitsui Sila Rujuk

Website : http://kitsui.com.my/
Facebook : https://www.facebook.com/www.kitsui.com.my/
Instagram : https://www.instagram.com/kitsuimalaysia/
Email : gemini88beauty@yahoo.com








SAFI BALQIS OxyWhite skincare untuk rawatan laser


Dua minggu yang lepas cik iena telah menjalani rawatan laser iaitu Cutera Lazer genesis . Untuk rawatan ini cik iena tidak di benarkan untuk memakai produk penjagaan wajah yang mengandungi kandungan asid kecuali asid Hyaluronic dimana asid ini baik untuk hidration.

Rangkaian penjagaan wajah SAFI BALQIS OxyWhite
Rangkaian penjagaan wajah SAFI BALQIS OxyWhite


Untuk rawatan ini cik iena perlu berpantang selama dua minggu . Jadi produk skincare yang menjadi pilihan cik iena adalah beberapa produk dari rangkaian produk SAFI BALQIS OxyWhite   . Berikutan dari artikel cik iena mengenai PENCUCI WAJAH TANPA KANDUNGAN ASID di sini cik iena ingin tulis review mengenai produk yang cik iena janjikan tempohari.

Untuk membaca diari cik iena dari segi penjagaan rawatan cutera ini boleh baca di Cutera Diary

SAFI BALQIS OxyWhite skincare untuk rawatan laser
SAFI BALQIS OxyWhite skincare untuk rawatan laser


Untuk pengetahuan anda, dalam rangkaian produk SAFI BALQIS OxyWhite ini terdapat empat produk yang tidak mengandungi asid (kecuali asid hyaluronic) iaitu SAFI BALQIS OxyWhite Pelembap Gel, SAFI BALQIS OxyWhite Penyegar, SAFI BALQIS OxyWhite Krim Kecantikan dan SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih dan Penyegar Kawalan Minyak dan Jerawat 2 Dalam 1.



Wanita dan kecantikan berpisah tiada๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Haha al kisah nak mencari pencuci muka tanpa kandungan asid. Cik iena baru lepas buat cutera laser treatment jadi dua minggu selepas rawatan tak blh pakai skincare yg ada asid.. Ya Ampun susah gile kot cari skincare tanpa asid.. Bersila la iena kt watsons n guardian baca kandungan2 skincare yg ada..Ni hasil setelah kali ke dua ke guardian..kat watson x jumpa plak time tu.. Packaging pn menarik kan warna oren mmg menyerlah..cube tgk pencuci muka korang mesti ada asid hehe.. Sama la ngan iena yg sblm ni semua ade kandungan asid.. Haaa yg ni Pembersih dan penyegar 2 dalam 1 Safi Balqis Oxywhite. Lepas tu kan kan ade promosi kahlahkah tambah lagi aunty promoter kt guardian kl sentral ni rajin nau promote, dok bg cik iena pakai tester..tolong cik iena cari pencuci muka tanpa asid.. Maka terjebak la beberapa skincare safi balqis oxywhite yg lain.. Haaa kalau story kt sini panjang awakkkk.. Klik link dekat bio atau pergi www.ienaeliena.com blh la baca hokeyh๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ #safi #safibalqis #safibalqisoxywhite #cuteralazer #cuteralazertreatment #ienaeliena #blogger #bloggermy #bloggermalaysia #lifestyleBlogger #beautyblogger #fashionblogger #socialMediaInfluencer #instagood #photooftheday #fashion
A post shared by Malaysian Blogger๐Ÿ’„๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘—๐Ÿ‘œ๐Ÿด๐Ÿน (@ienaeliena) on

SAFI BALQIS OxyWhite TANPA Kandungan Asid untuk rawatan laser cik iena


  1. SAFI BALQIS OxyWhite Pelembap Gel
  2. SAFI BALQIS OxyWhite Penyegar
  3. SAFI BALQIS OxyWhite Krim Kecantikan 
  4. SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih dan Penyegar Kawalan Minyak dan Jerawat 2 Dalam 1.



Sepanjang tempoh dua minggu tersebut cik iena menggunakan produk dari  SAFI BALQIS OxyWhite . Ternyata bukan mudah untuk mencari produk penjangaan wajah yang tidak mempunyai asid untuk cik iena yang menjalani rawatan laser.

Mungkin pada anda tidak penting, tapi penting bagi cik iena, apa guna buat rawatan laser mahal-mahal kalau kita tak jaga betul-betul. Untuk mendapatkan hasil terbaik kita juga perlu berusaha untuk mencari produk penjagaan wajah yang sesuai untuk tempoh dua minggu tersebut.

Rangkaian Produk Penjagaan Kulit SAFI BALQIS OxyWhite (Untuk Kulit Wajah Normal)
Rangkaian Produk Penjagaan Kulit SAFI BALQIS OxyWhite (Untuk Kulit Wajah Normal)



Okay di sini juga cik iena nak kongsi secara ringkas tentang sebahagian dari  produk SAFI BALQIS OxyWhite yang ada dipasaran termasuk empat produk SAFI BALQIS OxyWhite tanpa kandungan asid yang cik iena guna. Untuk makluman juga kini cik iena dah habis tempoh 2 minggu tanpa skincare yang mengandungi asid. Jadi cik iena suda mula memakai SAFI BALQIS OxyWhite yang lain.

Untuk pengetahuan anda juga, kandungan asid yang di gunakan di dalam produk yang lain adalah di luluskan untuk produk kecantikan cuma bagi anda yang menjalani rawatan laser seperti cik iena sahaja tidak boleh :)


SAFI JENAMA HALAL TEMPATAN

SAFI  merupakakn jenama halal no 1 tempatan yang  memperkenalkan formulasi baharu dalam rangkaian penjagaan kulit SAFI Balqis yang diperkaya dengan Formulasi OxyWhite iaitu gabunganNano Oxygen dan Nano BioWhite agar kulit wajah tampil lebih sihat dan cerah sempurna. Kelahiran baharu dalam legasi kecantikan SAFI ini dikenali sebagai SAFI BALQIS OxyWhite.

SAFI BALQIS OxyWhite

Apabila kulit berada dalam keadaan yang sihat serta mempunyai oksigen yang mencukupi, kulit wajah mampu cerah dengan lebih cepat dan efektif  maka tidak hairanlah SAFI BALQIS OxyWhite mampuk mencerahkan kulit wajah kerana gabungan teknologi Nano Oxygen yang digunakan.

Keadaan udara yang tercemar serta sinaran UV yang berbahaya menyebabkan oksigen yang terdapat di dalam kulit semakin berkurangan.Tambahan pula, ramai tidak sedar akan sinaran IR (Infra-merah) daripada matahari dan benda berbahang dapat menyebabkan kulit menjadi semakin kusam dan gelap.

SAFI BALQIS OxyWhite  memberikan kulit 2 tona lebih cerah


SAFI BALQIS OxyWhite bukan sahaja memberikan kulit 2 tona lebih cerah, malah menjadikan kulit sihat dari dalam secara semulajadi.Setiap satu daripada variasi produknya memberikan manfaat sendiri dalam mengatasi masalah kulit yang gelap dan kusam



Rangkaian Produk Penjagaan Kulit SAFI BALQIS OxyWhite (Untuk Kulit Wajah Normal)
Rangkaian Produk Penjagaan Kulit SAFI BALQIS OxyWhite (Untuk Kulit Wajah Normal)



Setiap penghasilan produk keluaran SAFI dilakukan berdasarkan penyelidikan oleh SAFI Excelence in Research andInnovation (SERI Research Institute) yang terletak di Subang Jaya. Makmal Research And Development  .Halal terbesar di Asia Tenggara ini menggunakan sumber bahan global yang berkualiti tinggi dan tidak diuji pada haiwan, agar dapat menjamin keberkesanan produk dan memperkukuhkan falsafah SAFI- Selamat dan Suci. Gabungan teknologi serta kepakaran yang kami ada menjadikan produk tempatan ini setanding dengan produk jenama antarabangsa

Formulasi OxyWhite dari gabungan teknologi Nano Oxygen dengan Nano Biowhite




Formulasi OxyWhite terhasil daripada gabungan teknologi Nano Oxygen dengan Nano Biowhite supaya kulit wajah kelihatan sihat berseri dan cerah sempurna. Teknologi Nano Oxygen bertindak membebaskan oksigen tambahan kedalam lapisan epidermis kulit wajah agar mengaktifkan sel kulit supaya membantu Nano BioWhite untuk mempercepatkan proses pencerahan kulit secaraefektif dengan memperlahankanpembentukan melanin yang menjadi punca pigmentasi sambil meratakan tona kulit. Hasilnya, kulit menjadi lebih sihat berseri dan cerah sempurna



Rangkaian Produk Penjagaan Kulit SAFI BALQIS OxyWhite (Kawalan Minyak)
Rangkaian Produk Penjagaan Kulit SAFI BALQIS OxyWhite (Kawalan Minyak)



Bukan sekadar menggabungkan dua jenis teknologi nano, keberkesanan formulasi sedia ada turut dipertingkat di dalam produk baru ini. Penanggal solekan SAFI kini dilengkapi dengan teknologi Micellar yang mampu menanggal solekan, minyak dan habuk dalam satu sapuan pada permukaan wajah.

Manakala manfaat perlindungan yang terkandung dalam Krim Siang SAFI juga dipertingkat dengan teknologi Pelindung IR (Infra-Merah) bagi melindungi wajah daripada sinaran Infra-Merah dari matahari dan bahang yang boleh menyebabkan kulit menjadi kusam dan gelap


Rangkaian Produk Penjagaan Kulit SAFI BALQIS OxyWhite (Untuk Kulit Wajah Normal)

  1. SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka
  2. SAFI BALQIS OxyWhite Krim Skrub
  3. SAFI BALQIS OxyWhite Penyegar
  4. SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pelembap Siang SPF20PA++IR
  5. SAFI BALQIS OxyWhite Pelembap Gel 
  6. SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pencerah Lengkap SPF15
  7. SAFI BALQIS OxyWhite Krim Kecantikan  
  8. SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Solekan

Rangkaian Produk Penjagaan Kulit SAFI BALQIS OxyWhite (Kawalan Minyak)
  1. SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka Kawalan Minyak dan Jerawat
  2. SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih dan Penyegar Kawalan Minyak dan Jerawat 2 Dalam 1
  3. SAFI BALQIS OxyWhite Krim Anti Jerawat


Rangkaian Produk Penjagaan Kulit SAFI BALQIS OxyWhite (Untuk Kulit Wajah Normal)








SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka



SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka
SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka


Aktiviti harian dan faktor persekitaaran merupakan punca kulit wajah anda kotor, kusam dan tidak bermaya. SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka merupakan Formulasi dengan Teknologi Mikro-Buih yang mewah berkrim yang bertindak untuk :

  • Membersih jauh ke dalam liang pori
  • Menghilangkan baki kotoran dan sisa solekan
  • Mengekalkan kelembapan selepas penggunaan
  • Sesuai untuk semua jenis kulit


 Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka


Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka
 Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka

Bertekstur lembut dan creamy .  Buih lembut serta halus serta haruman yang wangi  semasa mencuci wajah




Harga  Pasaran : RM7.30 untuk 50g dan  RM12.30 untuk 100 g (selepas 6% GST)



SAFI BALQIS OxyWhite Krim Skrub




SAFI BALQIS OxyWhite Krim Skrub
SAFI BALQIS OxyWhite Krim Skrub


Sel kulit mati dan sisa kotoran merupakan salah satu punca kulit muka kusam, kotor dan tidak bermaya.  SAFI BALQIS OxyWhite Krim Skrub merupakan Formulasi tanpa buih yang diperkaya dengan butiran halus manik Aprikot yang bertindak untuk :

  • Menanggalkan sisa kulit mati serta bintik hitam tanpa mencalarkan kulit
  • Membersih secara mendalam ke liang pori untuk menanggalkan kotoran dan sebum yang terperangkap
  • Dirumus dengan pH seimbang
  • Sesuai untuk semua jenis kulit


Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Skrub


Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Skrub
Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Skrub


Tekstur lembut yang terdapat butiran manik halus aprikot yang bertujuan untuk mengangkat sisa kototan dan sisa kulit mati


Harga Pasaran  RM12.90 Untuk 100g (selepas 6% GST)







SAFI BALQIS OxyWhite Penyegar



SAFI BALQIS OxyWhite Penyegar
SAFI BALQIS OxyWhite Penyegar

Liang pori akan terbuka selepas membersih kulit wajah dimana ianya akan menyebabkan kulit terdedah kepada kotoran. Penyegar SAFI BALQIS OxyWhite ini bertindak untuk :
  • Mengecilkan liang pori agar kulit wajah bersih dengan Ekstrak Cendawan
  • Menyediakan kulit wajah untuk menerima produk seterusnya dengan lebih berkesan
  • Memberi kesegaran tanpa meninggalkan rasa melekit dengan formulasi tanpa alkohol

Harga Pasaran : RM10.90 utuk 100ml (Selepas 6% GST)




SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pelembap Siang SPF20PA++IR



SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pelembap Siang SPF20PA++IR
SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pelembap Siang SPF20PA++IR


Sinaran matahari dan penghawa dingin merupakan punca kulit wajah menjadi kusam, gelap dan kering. Krim pelembap siang ini bertindak untuk:

  • Menjadikan kulit 2 tona lebih cerah
  • Melindungi daripada radiasi UVA dan UVBdengan SPF20PA++
  • Mencegah kulit jadi gelap akibat radiasi infra-merah (IR) dengan Pelindung IR
  • Melindungi kulit daripada radikal bebas secara 100%
  • Mencerah kulit dengan pantas dan intensif
  • Menghaluskan kulit
  • Menyaramatakan tona kulit


Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pelembap Siang SPF20PA++IR


SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pelembap Siang SPF20PA++IR
Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pelembap Siang SPF20PA++IR

 Tekstur lembut dan berbau harum. Mudah di aplikasikan .



Harga Pasaran RM 20.20  untuk 45gm (selepas 6% GST)


SAFI BALQIS OxyWhite Pelembap Gel



SAFI BALQIS OxyWhite Pelembap Gel
SAFI BALQIS OxyWhite Pelembap Gel


SAFI BALQIS OxyWhite Pelembap Gel merupakan Pelembap gel yang berasaskan air dengan tekstur ringan yang memberi lembapan sehingga 24 jam bertindak:
  • Mencerah dan meredakan ketidakselesaan pada kulit wajah
  • Vitamin B3 menyamaratakan tona kulit muka
  • Asid Hialuronik memberi lembapan mendalam dan berpanjangan
  • Mudah meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan kesan melekit
  • Sesuai untuk kulit kombinasi dan kulit berminyak, siang ataupun malam



Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pelembap Gel


Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pelembap Gel
Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pelembap Gel

Tekstur gel lembut, ringan, sejuk dan mudah diaplikasikan


Harga Pasaran RM 20.20 untuk 45gm (selepas 6% GST)



SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pencerah Lengkap SPF15


SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pencerah Lengkap SPF15
SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pencerah Lengkap SPF15


SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pencerah Lengkap SPF15 mrupakan Krim pencerah lengkap yang berasaskan air ini diperkaya dengan Mineral Insta-Cerah bertindak untuk :
  • Mencerahkan kulit wajah dengan ketara
  • Menyamaratakan tona kulit wajah dengan ketara
  • Melindungi kulit wajah daripada sinaran UV berbahaya
  • Mengurangkan pembentukan bintik hitam
  • Memberi lembapan berpanjangan tanpa rasa melekit
  • Mengurangkan kilap pada kulit wajah yang berminyak

Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pencerah Lengkap SPF15


Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pencerah Lengkap SPF15
Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Pencerah Lengkap SPF15

 Tekstur lembut dan berbau harum. Mudah di aplikasikan .



Harga Pasaran RM14.90  Untuk 40g(Selepas 6% GST)





SAFI BALQIS OxyWhite Krim Kecantikan



SAFI BALQIS OxyWhite Krim Kecantikan
SAFI BALQIS OxyWhite Krim Kecantikan


Tona kulit wajah yang tidak sekata menyebabkan muka kurang menyerlah. Untuk mengatasi masalah ini SAFI BALQIS OxyWhite Krim Kecantikan amat sesuai untuk digunakan kerana Krim ini bertindak untuk :
  • Sebagai asas solekan untuk menutup cela dengan sempurna
  • Melindungi kulit daripada sinaran UV di samping memudarkan pigmentasi
  • Mengekalkan lembapan dan melembutkan kulit wajah
  • Menyamaratakan tona kulit


Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Kecantikan



Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Kecantikan
Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Kecantikan

Tekstur yang mudah diaplikasi dan tidak kering

Harga Pasaran RM8.60 untuk 16 g (selepas 6% GST)


SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Solekan



SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Solekan
SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Solekan


Solekan yang tidak dibersihkan dengan sempurna akan menyebabkan liang pori tersumbat.  Oleh itu SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Solekan dicipta khusus untuk membersihkan solekan dengan sempurna. Pembersih solekan dengan Teknologi Micellar berasaskan air ini bertindak:

  • Menanggalkan solekan serta kotoran dengan mudah dan sempurna
  • Mengekalkan kelembapan dan meningkatkan keanjalan kulit dengan kandungan Bio Hialuronik
  • Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif

Harga Pasaran RM17.40 untuk 200ml (selepas 6% GST)


Rangkaian Produk Penjagaan Kulit SAFI BALQIS OxyWhite (Kawalan Minyak)




SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka Kawalan Minyak dan Jerawat




SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka Kawalan Minyak & Jerawat
SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka Kawalan Minyak dan Jerawat


Kulit wajah yang berminyak menjadi punca pembiakan bakteria serta pembentukan sebum yang akan menghasilkan jerawat di kulit muka. Pembersih wajah khas untuk kulit berminyak ini bertindak untuk :
  • Membersih dengan mendalam agar kulit bebas kotoran dan minyak
  • Mengawal jerawat dengan menyerap lebihan minyak dan kotoranyang terkumpul di dalam liang pori kulit
  • Mineral Zink Mikro mengawal pembentukan sebum untuk mencegah jerawat
  • Sesuai untuk kulit berminyak dan berjerawat


Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka Kawalan Minyak dan Jerawat



Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka Kawalan Minyak & Jerawat
Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih Muka Kawalan Minyak dan Jerawat
Bertekstur lembut dan creamy .  Buih lembut serta halus serta haruman yang wangi  semasa mencuci wajah

Saiz Pek : 50g/ 100g , PriceRM7.30/ RM12.30 (after 6% GST)



SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih dan Penyegar Kawalan Minyak dan Jerawat 2 Dalam 1


SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih & Penyegar Kawalan Minyak & Jerawat 2 Dalam 1
SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih dan Penyegar Kawalan Minyak dan Jerawat 2 Dalam 1

Sisa kotoran dari udara tercemar adalah punca kulit wajah berminyak dan berjerawat. Pembersih dan penyegar 2 dalam 1 ini bertindak untuk :
     
  • Membersih dengan mendalam untuk mengurangkan sisa kotoran sambil mengecilkan pori
  • Manik Mikro dengan kandungan Minyak Tea Tree dan Vitamin E membantu mengurangkan pembentukan jerawat
  • Mineral Mikro mengawal pembentukan sebum
  • Formulasi tanpa sabun mengekalkan kelembapan pH kulit
  • Kandungan Mentol menyejuk dan menyegarkan kulit muka


Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih dan Penyegar Kawalan Minyak dan Jerawat 2 Dalam 1 



Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih & Penyegar Kawalan Minyak & Jerawat 2 Dalam 1
Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Pembersih dan  Penyegar Kawalan Minyak dan  Jerawat 2 Dalam 1

Tekstur lembut , berbuih banyak menanggalkan kotoran serta kandungan  mentol yang menyegarkan

Harga Pasaran  RM17.40 untuk 150ml (selepas 6% GST)

SAFI BALQIS OxyWhite Krim Anti Jerawat


SAFI BALQIS OxyWhite Krim Anti Jerawat
SAFI BALQIS OxyWhite Krim Anti Jerawat

 
Kulit wajah yang berjerawat menyebabkan anda berasa tidak yakin dan kurang selesa. Dengan formulasi 99.9% Anti-Bakteria, krim ini bertindak:

  • Sebagai rawatan intensif anti jerawat
  • Menghalang pembentukan bintik hitam
  • Memudarkan parut jerawat
  • Mineral Zink Mikro mengawal pembentukan sebum untuk mencegah jerawat
  • Meredakan kulit kemerahan dengan Lipid Enhancer semulajadi meredakan kemerahan
  • AHA semula jadi mengawal jerawat punca bakteria


Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Anti Jerawat



Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Anti Jerawat
Tekstur SAFI BALQIS OxyWhite Krim Anti Jerawat

Bertekstur lembut dan c reamy dengan haruman yang wangi


Harga Pasaran : RM11.90 (selepas 6% GST) untuk 15 gram
Dapatkan di Lazada dengan Harga RM 10.70 selepas diskaun


Menarik bukan? banyak betul rangkaian produk SAFI BALQIS OxyWhite . Yang paling cik iena suka ada diantara rangkaian produk SAFI BALQIS OxyWhite yang tidak mengandungi asid yang mana ianya sangat sesuai untuk cik iena yang baru menjalani rawatan laser.

Produk safi ini sememangnya sangat terkenal di Malaysia jadi anda boleh dapatkan di mana-mana pasaraya kecil mahupun besar, farmasi, watsons, guardian , kedai-kedai runcit mahupun di toko jamu. Pada anda yang gemar membeli secara dalam talian juga boleh beli di Lazada atau Shopee


Untuk maklumat  lanjut mengenai Produk SAFI sila layari
 
Beli Produk Safi di Shopee : Safi Shopee
Beli Produk Safi di Lazada : Safi di Lazada 
 
Facebook : www.facebook.com/safi.my
Instagram : @safimalaysia
Youtube SAFI :  www.youtube.com/safimalaysia















Review Kitsui Korean white


Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan . Memiliki kulit bersih, bebas jerawat serta cerah   semestinya menjadi dambaan kaum wanita khususnya. Dewasa kini terdapat pelbagai jenis produk makanan tambahan yang bertujuan untuk menjaga kecantikan serta mencerahkan wajah dan tubuh badan.


Review Kitsui Korean white


Beberapa bulan yang lepas cik iena telah cuba bebearapa produk makanan tambahan untuk mengatasi masalah sunburn cik iena yang cik iena alami selepas pulang bercuti dari Bangkok, Thailand. Di sini cik iena ingin kongsikan produk yang cik iena cuba iaitu produk dari jenama Kitsui.

Kitsui menwarkan pelbagai produk rangkaian penjagaan kecantikan dan pengawalan berat badan.  Cik iena telah mencuba bebberapa produk sebelum ini. Terbaru cik iena mencuba dua produk makanan tambahan iaitu. Korean White dan Stemcell Mixberries.

Pertama sekali cik iena nak kongsi tentang Korean White.


Kitsui Korean white


Review Kitsui Korean white
Review Kitsui Korean white

Ia merupakan penyelesaian bagi masalah kulit, masalah jeragat, bintik-bintik hitam dan kusam. . Korean white sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah diabetes kerana tiada kandungan gula. Ianya dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi dengan saiz pembungkusan 17 paket x 5 gm.

Korean White membantu untuk mencerahkan kulit secara sekata di mana kulit anda akan cerah secara semulajadi dengan pengurangan masalah bintik-bintik hitam serta pengurangn masalah pigmentasi.

Camu-Camu & Vitamin C adalah  buah yang sangat bagus untuk menghalang enzim tyrosinase, yang membantu menghasilkan melanin. Dengan menghalangi tyrosinase, ia pada dasarnya membantu mencegah pengeluaran melanin supaya bintik-bintik gelap dan hiperpigmentasi berhenti mati di akar kulit anda. Kitsui Korean White mampu untuk meringankan kawasan-kawasan yang terjejas oleh hiperpigmentasi.


KELEBIHAN KOREAN WHITE



Review Kitsui Korean white

  • Untuk menghilangkan bintik-bintik atau tompok hitam dibahagian badan dan muka.
  • Mencerahkan kulit muka
  • Bertindak sebagai anti penuaan
  • Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap
  • Memulihkan luka jerawat dan menutupnya.
  • Menghaluskan kulit dan mencerahkan kulit (kelihatan berseri).
  • Tegang serta gebukan kulit wajah
  • Sesuai untuk penguna yang mempunyai masalah Diabetis 100% bebas gula
  • Amat sesuai untuk pesakit diabetis atau kencing manis.



CARA PENGGUNAAN KITSUI KOREAN WHITE:



Review Kitsui Korean white



Masukkan 1 paket (5 gram)  ke dalam air suam atau Anda boleh mengambil dengan apa-apa bahan makanan, campurkan dengan kopi, yogurt, jus atau sebarang makanan.

Minum air yang secukupnya untuk mendapatkan hasil yang terbaik.
1 paket sehari, sebaik-baiknya sebelum tidur. Goncang dan minum sebelum tidur.



KANDUNGAN KITSUI KOREAN WHITE


  • Peptida Kolagen Marin
  • Acerola
  • Serbuk Campuran Beri
  • Vitamin C
  • Buah Camu-Camu


Review Kitsui Korean white

SUPER HEALTH BRAND


Untuk pengetahuan Kitsui merupakan supplement makanan tambahan yang mendapat pengiktirafan Asia Pacific Super Health Brand


REVIEW KITSUI KOREAN WHITE


Untuk pengetahuan cik iena telah mengamalkan Kitsui Korean White selama dua minggu bersama Kitsui Stemcell Mixberries.

Cik iena mengamalkan Kitsui Korean White pada waktu malam sebelum tidur dan Stemcell Mixberries pada sebelah pagi.



Review Kitsui Korean white


Parut Pudar


Dengan mengamalkan kitsui korean white parut hasil di cakar kucing cik iena di perut semakin pudar. Bagi anda yang mempunyai masalah parut ianya dapat membantu mengurangkan parut. Untuk menghilangkan sepenuhnya anda mungkin perlu mengambil secara konsisten selama beberapa bulan.



Review Kitsui Korean white
gambar hari pertama pengambilan korean white (kulit cik iena sunburn selepas pulang dari bercuti di bangkok)





Sunburn Hilang


Untuk masalah sunburn cik iena ianya telah kembali kepada asal . Disamping menjaga kulit dari masalah jerawat ianya juga berfungsi untuk mengatasi masalah kulit kusam.

Jerawat cepat kecut dan kering


Semasa pengambilan Kitsui Korean White jerawat cik iena kecut dan kering dengan cepat . Kebiasaannya jika wajah cik iena ada jerawat ianya akan memakan masa yang lama untuk hilang dan akan meninggalkan parut. Berbeza kali ini jerawat lebih cepat kecut dan kering.




Review Kitsui Korean white
gambar dua minggu pengambilan korean white (solekan lebih mudah diaplikasi)




Masalah Open Pore berkurang


Cik iena yakin pasti ramai yang tak lari dari masalah pori terbuka lagi-lagi yang seusia cik iena iaitu 3 series. Semakin meningkat usia semakin banyak masalah kulit akan wujud. Jadi amatlah bagus untuk wanita seusia cik iena mengamalkan produk makanan tambahana seperti kitsui korean white bagi mengekalkan kecantikat kulit wajah.



Review Kitsui Korean white
Review Kitsui Korean white


Seperti yang cik iena maklumkan di awal artikal cik iena mencuba dua produk dari kitsui . Artikel seterusnya cik iena akan kongsi mengenai Kitsui Stemcell Mixberries pula. Kedua-dua produk ini boleh diamalkan  bersama dimana salah satu diamalkan pada waktu pagi dan satu lagi pada waktu malam. Selepas pengambilan kedua-dua produk anda seharusnya meminum air masak yang cukup bagi membantu ianya bertindak balas dengan baik dan cepat.


Review Kitsui Korean white
Review Kitsui Korean white dan kitsui stemcell mixberries




VIDEO REVIEW KITSUI KOREAN WHITE



Kitsui Produk Makanan Tambahan Mampu Milik


Kenapa cik iena katakan ianya mampu milik kerana harga yang di tawarkan adalah lebih murah berbanding jenama lain disamping. Kitsui Korean White boleh didapati dengan harga RM 38.80 di Lazada dan shopee. Jika ada seller yang jual RM50 keatas jangan beli, dia tipu. Ada segelintir seller yang naikkan harga kerana terdapat permintaan yang tinggi.

BUY 6 FREE 1


Untuk pengetahuan semua, Terdapat promosi beli 6 percuma satu. Beli 6 produk dari mana-mana produk kitsui dan anda akan dapat percuma satu produk kitsuii. Tertakluk pada terma dan syarat sila baca di BUY 6 FREE 1

BUY 6 FREE 1
BUY 6 FREE 1


Di mana untuk dapatkan produk kitsui ?


Kepada anda yang berminat untuk mencuba produk ini anda Boleh dapatkan di guardian, watson dan lazada. Boleh juga dapatkan dgn HQ Kitsui penghantaraan secara percuma ke seluruh malaysia termasuk sabah dan sarawak.



 


NEW UPDATE  SEPT 2020

Buy Kitsui Weigh Management Product @ Watsons Royal Lipo: https://t.productlink.io/a42b8m

Belly Loss Fiber : https://t.productlink.io/a42b8n Meal Replacement : https://t.productlink.io/a42b8o coco-xs-lite : https://t.productlink.io/a42b8p 

 

Buy Kitsui Beauty Product @ Watsons

Whitenin BB : https://t.productlink.io/a172b8r Korean Whitie + Plus Tomato : https://t.productlink.io/a42b8t Korean White : https://t.productlink.io/a42b8u Generation 3 Colla : https://t.productlink.io/a42b8v Stemcell Mixberries : https://t.productlink.io/a42b8w Pimple Away : https://t.productlink.io/a42b8x Whitenin B.B. Drink : https://t.productlink.io/a42b8y


 

 

 

Untuk Maklumat Lanjut Mengenai Produk Kitsui Sila Rujuk

Website : http://kitsui.com.my/
Facebook : https://www.facebook.com/www.kitsui.com.my/
Instagram : https://www.instagram.com/kitsuimalaysia/
Email : gemini88beauty@yahoo.com



Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve