Day 2 at Pulau Pinang: BERGAMBAR DENGAN ULAR DI SNAKE TEMPLE BAYAN BARU, PENANG


Macam tak percaya je cik iena berjaya bergambar dengan ular ni,
Walaupun pada mulanya agak ketakutan.
 

Bila tengok naqib , kakyong n abg gs amek gamba 
mcm best je..
macam nak cuba je kan..







Tengok..
macam tak takot je dorang ni kan.

tu la yang cik iena nak try..

dua keping gambar RM30 

bila sampai turn cik iena..

dah rasa dup dap.dup dap

try lah sentuh ular tu...

errrrr lembik nyeeee

super geli


terus cakap tak jadi nak ambik gambar..

tapi photographer tu pujuk jugak..

cik iena cakap tak boleh nanti cik iena jerit..
nanti dia patuk..

dia cakap jangan risau

saya jaga ular tu..


hahaha ok cik iena cuba je la


berat tau ular nye

geli gile letak kat leher

cik iena dah la memang penggeli..

kepala tegak je cik iena sebab takot nak gerAk2

takot ular tu serang


bila ular tu gerak je cik iena jerit haha

Kalau orang lain ambik gambar
Dia pegang ular tu..
cik iena sorang je yang kene guna pasu tu
sebab tak boleh sentuh ular tu

kuat gila jerit nanti
ramai orang datang tengok and gelak







haha muka takot giler kan

ni abg gs amek kan gamBar

gambar yang dekat photographer 
kebanyakannya tengah menjerit
mulut ternganga je

haha hodoh gile
dua gambar ni je yang ok

boleh la



konon nya nak possing ala ala model lah kan
possing comel comel
macam ni ke




tapi malangnye tak boleh..
geli sangat
geli plus takut
hehehe

ok la gambar yang ada ni
puas hati



Peace yoooo
bukan semua orang berani kan
yeayy saya berjaya jugak



Muka senyim terpaksa
haha okies payah nye update guna phone..
sejam lebih menaip nye ha

nak kene upload and attach gambar satu satu

okiesss
nanti ade masa update lagi..
daaaaaa










0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve