Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Sunday, September 14, 2014

CABARAN 30 HARI | DAY 14 : CERITA KASUT SAYA


 

"Aku adalah berpasang2 kasut..
aku dilahirkan di sebuah kilang perusahaan..
malangnya aku tidak mengetahui dari mana asal usul dan juga tarikh lahirku...
setelah itu aku dihantar ke sebuah kedai untuk dijual..
aku tidak ingat berapa lama aku telah berada di kedai kasut tersebut...

Pada suatu hari bermula lah kisah aku bersama tuan baru ku
Yang bernama iena
pada hari itu jugalah aku memulakan servisku..."

Ehhhh SToP STOP mengarut cik iena
haa nie pic yg sempat cik iena snap tuk kasut2 cik iena yg kt rumah sebelum gerak ke kedah
now cik iena kat sungai petani kedah.
Kejap lagi nk attend wedding kazen.

Kesemua Heels cik iena guna untuk photoshoot & fashionshow
Kalau keluar cik iena jarang pakai heels.
Kecuali pergi event.
Tapi tu pun tgk jugak partner,
kalau partner tinggi baru pakai heels 
kalau partner tak berapa nak tinggi cik iena tak pakai heels
Kalau pergi kerja pun pakai selipar je
(^_~)


Okies,
sekian utk task hari ini
daaaaaaaaaaaa

 
.::CABARAN 30 HARI::.

 





Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com

No comments:

Post a Comment

UBER PROMO CODE - IENA

UBER PROMO CODE - IENA