Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Tuesday, September 9, 2014

CABARAN 30 HARI | DAY 9 : 5 LELAKI YANG MENARIK PERHATIAN SAYA

 

Cantik, Menarik,Tertarik Kau memang The Bom 
Nyanyi siket sambil joget2
(^_~)
adakah anda tersenarai dalam lelaki yang berjaya menarik perhatian cik iena,
jom baca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 
 
 
  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 
 
 
  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 
 
 
  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
 
 
 
eyhhhhh
ter enter lebey plak hahaha
okiess moh bace
 
5 LELAKI YANG MENARIK PERHATIAN CIK IENA
Sudah pastinya kalau menarik perhatian nie,
orang2 kesayangan kita.
Mereka adalah 
 
 
.::Yang Pertama ::.
 
ABAH
 Abd WahaB Bin Ibrahim
 
 
 
.::Yang Kedua ::.
 
Awal Putra Bin Abd Wahab
nie adik lelaki cik iena
 
 
 
.::Yang Ketiga ::.
Saiful Syafiq Bin Abd Wahab
Adik lelaki cik iena jugak
 
 
 
.::Yang Keempat ::.

Muhammad Arif Fathruddin Bin Abd Wahab
Adik lelaki bongsu cik iena
budak manje gedik
sayang dia ketat2
kepada puan mak tiri
please please jangan ambil arif dari kami
dia lah nyawa
dialah buah hati pengarang jantung 
dah bagi arif kat kami
tlg jangan ambik kesayangan hamba nie
 
 

 
.::Yang Kelima ::.
 
Mohd Khalish Aiman Bin Mohd Hafiz
My Nephew
 
 
 
 hehe nasib baek nak 5 je kan
kalau 10
yang ke 6 tu tentu lah lelaki yg berjaya menambat hati cik iena
ahahah
ok selamat takyah tunjuk gambar dia
sb cik iena je suke dia kot,
dia tatau cik iena suke dia
haha
nty kantoi
lalalalalal dia je yg menarik perhatian cik iena
knp dia menarik perhatian cik iena
sb --> DAY 2 : 5 CARA MEMENANGI HATI ANDA
tapi mungkin cik iena tak menarik perhatian dia kot
lalallaaaaaaaa
(^_~)
Wajah Kesayangan Hamba
 
.::CABARAN 30 HARI::.






Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com

No comments:

Post a Comment

Facebook Comment